مدیر کل زندان ها و اقدامات امنیتی هرمزگان گفت: هزار و 500 مددجو در زندان های این استان سال گذشته مهارت های شغلی را فرا گرفته اند.
کد خبر: ۵۸۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 03 April 2018

به گزارش تابناک : علی استادی روز سه شنبه در بازدید از کارگاه های فنی و حرفه ای مستقر در زندان های این استان افزود: این مهارت ها در 3 بخش فنی و حرفه ای، کشاورزی و صنایع دستی در 322 هزار و 96 نفر ساعت به مددجویان آموزش داده شد.
وی بیان داشت: آموزش های ارایه شده در 25 رشته از جمله برق ساختمان، تراش سنگ، تعمیر کار، تریلر و مکانیک، لوله کشی، جوشکاری، قالی بافی، خوس بافی و پروار بندی گوساله در سال 96 برای مددجویان در بند زندان های هرمزگان برگزار شده است.
مدیر کل زندان های هرمزگان با اشاره به این که سال گذشته برای 340 نفر از مددجویان در زندان های این استان شغل ایجاد شد، اظهار کرد: هدف آموزش های مهارتی توانمند سازی مددجویان و اشتغال مولد برای آنان بوده است.
استادی اضافه کرد: زیرساخت های خوبی برای اشتغال و باز اجتماعی کردن مددجویان در زندان های استان فراهم شده است.
شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح وتربیت در بندرعباس است.
شهرستان رودان هم اکنون دارای اردوگاه استانی کار درمانی است که در کنار این مکان در پنج کیلومتری ورودی این شهر، زندان جدید ساخته می شود.
زندان مرکزی بندرعباس نیز در خارج از محدوده شهری و در منطقه چوچ این شهرستان جانمایی شده است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار