معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد گفت: اقامت روحانیون و طلاب سراسر کشور در ایام نوروز امسال در استان یزد با رشد ۵۰۰ درصدی همراه بود.
کد خبر: ۵۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 08 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی راد، با بیان اینکه حوزه علمیه یزد در سال‌های گذشته با آماده سازی تعدادی از مدارس تاریخی خود میزبان روحانیون و طلاب سراسر کشور بوده است اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته دو مدرسه علمیه شفیعیه و امام خمینی (ره) میزبان جمعی از اساتید، روحانیون و طلاب سراسر کشور بود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه در ایام نوروز سال گذشته قریب به 100 از نفر روحانیون و طلاب سراسر کشور در استان یزد اقامت یافتند گفت: امسال با توجه به ثبت جهانی شهر تاریخی و برنامه‌هایی که در این ارتباط انجام گرفت، با رشد 500 درصدی مواجه و قریب 500 نفر از طلاب و روحانیون سراسر کشور به استان یزد سفر کردند.

وی تصریح کرد: زمان اقامت در مدارس تعیین شده از روز بیست و نهم اسفند ماه 96 تا روز 17 فروردین ماه امسال بود.

حسینی راد با بیان اینکه در ایام نوروز امسال اعزام طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی جنوب را در دستور کاری خود داشتیم اضافه کرد: با توجه به اینکه سال‌های گذشته نیز متقاضیان بسیاری برای حضور در اردوی راهیان نور داشتیم، امسال تدارکات بهتری را در نظر گرفتیم که با اعزام بیش از 150 نفر از طلاب به این مناطق عملیاتی همراه شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی از سوی حوزه علمیه یزد برای طلاب انجام گرفت که یکی از آن‌ها بازدید از اماکن تاریخی یزد به همراه یک راهنمای گردشگری بود.

وی افزود: هم اکنون نیز نزدیک به ایام تابستان و تعطیلی مدارس هستیم که مانند سال‌های گذشته شاهد سفر روحانیون و طلاب به استان یزد خواهیم بود که امیدواریم به نحوی عمل کنیم که گردشگران و مسافران راضی به شهرهای خود بازگردند و خود سفیری برای شهر تاریخی یزد باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار