مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های تهران مطرح کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار چهره به چهره با آنها در شهرستان‌های استان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۱۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 27 May 2018

فارس: صبح امروز دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با خانواده معظم شاهد و ایثارگران در این شهرستان انجام شد، این دیدارها برای بررسی مشکلات مالی، وضعیت درصدی جانبازان زیر 25 درصد، نحوه عملکرد بنیاد شهید در شهرستان و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صورت گرفت.

دیدار مردمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بیش از این در هفت شهرستان انجام‌شده و مشکل 250 نفر از جامعه هدف موردبررسی قرار گرفت.

عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: پیش‌ از این دیدارهای چهره به چهره با خانواده شهدا و ایثارگران در ساختمان اداره‌کل برگزار می‌شد که به علت مسافت راه، جامعه هدف نمی‌توانست با مدیرکل ارتباط برقرار کند، بنابراین برای رفاه حال جامعه هدف این دیدارها در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از تأکیدات این‌جانب به روسای ادارات شهرستان‌های استان تهران تکریم جامعه هدف است که باید به نحو شایسته و بایسته انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در خصوص دیدارهای انجام‌شده با جامعه هدف در شهرستان‌ها بیان کرد: عمده مشکلی که در 250 دیدار قبلی بیش‌تر به چشم می‌خورد، مشکل درصد جانبازی جانبازان زیر 25 درصد است که مشکلات یادداشت شده و هر کدام در حوزه تخصصی خود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مرتضوی افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و درب اتاق ما به روی جامعه هدف باز است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار