اخبار کوتاه ورزشی؛
ترکیب تیم ملی سنگ نوردی دانشجویان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان اعلام شد که در این بین نام، رضا و مهدی علیپور دو ملی پوش قزوینی هم به چشم می خورد.
کد خبر: ۶۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 02 June 2018

سنگنوردان قزوینی در رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی دانشجویان جهان

به گزارش تابناک قزوین،ترکیب تیم ملی سنگ نوردی دانشجویان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان اعلام شد که در این بین نام، رضا و مهدی علیپور دو ملی پوش قزوینی هم به چشم می خورد.

دومین دوره رقابتهای قهرمانی سنگ نوردی دانشجویان جهان ۳۰ خرداد تا ۲ تیر در کشور اسلواکی برگزار خواهد شد.

چهارمین رویداد پرش با اسب استان برگزار شد

در این دوره از مسابقات، ۴۵ سوارکار ازاستان های قزوین، زنجان و همدان در رده های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

در رده های تشویقی و مبتدی نگار نادریان با اسب شب خیز از باشگاه مهرآریا و مهرداد زاهدیان با اسب لردکریس از باشگاه ژاله مسیر را بدون خطاطی کردند.

در رده نونهالان، فرزاد سهیل قاسمی با اسب خرم از باشگاه خوشه طلا همدان و امیر عباس کاوه با اسب آتسز از باشگاه ژاله اول و دوم شدند.

در رده نوجوانان، ارشیا نجفی نیا با اسب اسپیلیداز از باشگاه اسواران زنجان، سورن احسانی با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا و فرزاد سهیل قاسمی با اسب خرم از باشگاه خوشه طلا همدان عناوین برتر را کسب کردند و در رده بزرگسالان ابوالفضل افتخاری با اسب آرش از باشگاه اکباتان همدان و ارشیا نجفی نیا با اسب کنکورد از باشگاه اسواران زنجان اول و دوم شدند و مهدی حمزه ای با اسب اشتوزن برگ از باشگاه ایثار همدان و سورن احسانی با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا مشترکا سوم شدند.

این رقابت ها به میزبانی باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار