کد خبر: ۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 13 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،رییس اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد گفت: به علت آبگیری طرح پرورش ماهی سد خاکی اداره کل جهاد کشاورزی استان رودخانه بشار خشک و تعداد بیشماری از آبزیان این رودخانه تلف شدند.

کامبیز حسین پور در گفتگو با بشارنیوز، با اشاره به وقوع فاجعه زیست محیطی و خشک شدن رودخانه بشار یاسوج در چند ساعت گذشته اظهار داشت: ماموران محیط زیست شهرستان بویراحمد پس از اعلام این خبر بلافاصله نسبت به علت و رفع مشکل خشک شدن رودخانه بشار وارد عمل شده و پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص شد طرح پرورش ماهی سد خاکی شیلات جهاد کشاورزی استان علت اصلی این موضوع بوده است.

وی تصریح کرد: به علت آبگیری طرح پرورش ماهی سد خاکی اداره کل جهاد کشاورزی استان رودخانه بشار خشک و تعداد بیشماری از آبزیان این رودخانه تلف شدند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان بویراحمد با ابراز نگرانی و تاسف از تلف شدن تعداد بیشماری از آبزیان این رودخانه طی چند ساعت گذشته ابراز داشت: پس از حضور ماموران محیط زیست بلافاصله نسبت به بازگشایی و حریان آب در بستر رودخانه اقدام شد.

حسین پور با اشاره به وسعت تلفات زیست محیطی افزود: صورتجلسه و مراحل اولیه قانونی این فاجعه زیست محیطی صورت گرفته و به دستگاه های قضایی ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار