سیروس سوریان با کسب حداکثر آرا برای پنجمین بار پیاپی به عنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۶۲۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 03 July 2018
سیروس سوریان با کسب حداکثر آرا برای پنجمین بار پیاپی به عنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد و اعضای مجمع با رای قاطع سیروس سوریان را برای پنجمین دوره پیاپی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب کردند.

۱۵۰۰ غریق نجات فعال در همدان

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این مجمع با بیان این که پرورش نجات غریق و نظارت کارشناسی بر امنیت اماکن آبی، تفریحی از وظایف این فدراسیون است، اظهار داشت: رشته غواصی از پتانسیل بالایی در استان همدان برخوردار است و علاوه بر فعالیت یک هزار و ۵۰۰ غواص در این استان هیئت همدان قهرمانان مطرحی، چون سهیلا مرادی در بخش بانوان و مهدی ولدی در بخش آقایان را به غواصی کشور معرفی کرده است.

وی افزود: در سطح کشور نیز ۱۸۰ هزار نجات غریق فعالیت می‌کنند که ساماندهی و حفظ آمادگی این افراد وظیفه خطیری است که به فدراسیون نجات غریق و هیئت‌های استانی آن واگذار شده است.

نوری با بیان این چشم انداز فدراسیون غریق نجات شدن یک درصد از جمعیت کشور است، گفت: نگاه ویژه‌ای به بخش آموزش داریم و در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای در پرورش نجات غریق در کشور به ثبت رسیده است.

نوری عنوان کرد: یکی از موضوعات مهمی که به تازگی فدراسیون بر روی آن تمرکز کرده بحث ناجیان داوطلب است و از هیئت‌های استانی می‌خواهیم شرایط آموزش و فعالیت را برای این افراد مهیا کنند.

وی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم مردم را از شنا کردن منع کنیم، اما وظیفه داریم امنیتشان را در موقع شنا تضمین کنیم.

نوری با اشاره به این که فدراسیون نجات غریق و هیئت‌های استانی این فدراسیون وظیفه سنگین و خطیری برعهده دارند تاکید کرد: حمایت بیشتری را از سوی وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل این وزارتخانه می‌طلبیم تا بتوانیم در جهت امنیت شناگران گام‌های محکمی برداریم.

۱۷ رای برای سوریان

پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی مراسم رای گیری از اعضای مجمع برای انتخاب رئیس این هیئت آغاز شد که سیروس سوریان تنها نامزد این انتخابات با رای قاطع و اخذ ۱۷ رای اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

این پنجمین دوره متوالی است که سوریان به عنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان انتخاب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار