فرماندار ویژه جهرم گفت: خواستار اعتماد کردن و فرصت دادن به جوانان شد و تأکید کرد: هرچقدر در موضوع پیشگیری هزینه شود هزینه درمان کمتر می‌شود و اگر جوانان نتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند آسیب‌ها و خسارت‌های سنگینی به جامعه وارد می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 09 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا صحرائیان  در جلسه برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان شهرستان جهرم با اشاره به استقرار دبیرخانه ستاد اوقات فراغت در اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: باید میزان تحقق برنامه‌های سال‌های گذشته و تکالیف ادارات و نهادها مشخص و دلیل عدم تحقق نیافتن برخی از برنامه‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به اهمیت و‌ جایگاه مهم اوقات فراغت گفت: ظرفیت‌های شهرستان جهرم بسیار است و می‌توان برای جوانان امکانات فراوانی فراهم کرد.

صحرائیان افزود: بهترین سیستم مدیریتی این است که پیگیر بوده و بدون علاقه به میز و صندلی و ترس از تغییر امکانات را در اختیار جوانان بگذارد.

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه مسؤولان باید در حوزه جوانان برنامه‌ریزی کرده و اجازه دهند جوانان در قالب شرع و قانون برنامه‌های مدنظر را اجرا کنند، گفت: امکانات و ظرفیت‌های نهادهای شهرستان در زمینه اوقات فراغت مشخص و به دبیرخانه اوقات فراغت اعلام شود.

معاون استاندار فارس خواستار اعتماد کردن و فرصت دادن به جوانان شد و تأکید کرد: هرچقدر در موضوع پیشگیری هزینه شود هزینه درمان کمتر می‌شود و اگر جوانان نتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند آسیب‌ها و خسارت‌های سنگینی به جامعه وارد می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار