کد خبر: ۶۳۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 27 July 2018

 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: یكی از دلایل گرانی‌ها عدم كنترل بازار توسط دولت است و مردم نیز باید هر چیزی كه گران می‌شود را نخرند.

به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع شرکت‌کنندگان چهل و یكمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در شهرستان رودان، افزود: اگر بخواهیم ملتی قدرتمند و غیرقابل نفوذ باشیم باید در مقابل استكبار ایستادگی كنیم.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: استكبار توطئه‌ها و دشمنی خود را همیشه علیه كشور ما دارد و ما نیز باید در مقابل توطئه‌های استكبار ایستادگی كنیم و از خود ترسی نشان ندهیم، چنانكه تاكنون ایستادگی كردیم و پیروز شدیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به گرانی و وضعیت بازار اظهار كرد: مردم نباید در این مقطع چیزی را احتكار كنند و اجازه ندهند گرانی‌ها به مردم فشار بیاورد.

وی خاطرنشان كرد: یكی از دلایل گرانی‌ها عدم كنترل بازار توسط دولت است و مردم نیز باید هر چیزی كه گران می‌شود را نخرند.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس با تأکید بر اینكه نخوریم تا ارزان شود، ادامه داد: اگر تخم‌مرغ گران شد حتماً كه نباید تخم‌مرغ بخوریم، نخوریم تا ارزان شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینكه عنوان می‌شود كه 250 هزار سكه بهار آزادی توسط یک نفر و 38 هزار سكه توسط یك نفر دیگر خریداری‌شده است، خاطرنشان کرد: دولت باید زالوها را از اقتصاد مملكت جدا كند و با این افراد برخورد شود.

وی از قوه قضاییه به دلیل برخورد مناسب با این افراد تقدیر كرد و افزود: نابود كردن این‌ها مردم را خوشحال می‌کند و جلوی فساد و گرانی را می‌گیرد.

 

منبع:ایسنا

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار