رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری اساتید دانشگاه‌ها و مجریان استانی مسابقات مناظره دانشجویی رونق بیشتری پیدا کند.
کد خبر: ۶۳۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی جهاد دانشگاهی استان فارس امروز، ۹ مرداد در محل مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی فارس و با حضور هشت گروه دانشجویی برگزار شد.
كاظمی خالدی، رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان اینکه لازمه شرکت در مناظره‌های جهانی تسلط به زبان انگلیسی است، گفت: برای نخستین بار اردیبهشت‌ماه امسال مناظره‌های دانشجویی به زبان انگلیسی برگزار شد.

تلاش برای اعزام گروه‌هایی برای شركت در مناظره‌های خارج از كشور
وی با تصریح اینکه تلاش می‌شود در آینده گروه‌هایی را برای شرکت در مناظره‌های خارج کشور آماده کرد، افزود: در سطح چند استان باشگاه‌های مناظره طراحی و شروع به کار کرده اما در سطح کشور هنوز باشگاه‌های مناظره شکل نگرفته است.
كاظمی خالدی ادامه داد:‌ علی‌رغم پیروزی استان فارس در مرحله ملی مناظره طی ششمین دوره اما تعداد گروه‌های شرکت‌کننده این استان به مراتب کمتر از سایر استان‌ها است.

مسابقات مناظره دانشجویی رونق بیشتری پیدا كند
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری اساتید دانشگاه‌ها و مجریان استانی مسابقات مناظره دانشجویی رونق بیشتری پیدا کند.
بنا بر این گزارش، هرساله مسابقات ملی مناظره دانشجویی با موضوعات متفاوت در گروه‌های چهار نفره برگزار می‌شود. البته مسابقات مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های جهان سابقه طولانی دارد که در ایران اولین بار سال ۹۱ مسابقات مناظره ملی دانشجویی با شرایط متناسب دانشگاه‌های کشور طراحی و شروع به کار کرد.
یادآور می‌شود، در پایان این دوره از مسابقات تیم‌های راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار