همایون شجریان با مدیران شهرداری تهران جلسه ای برای اجرای کنسرت خیابانی تشکیل داد.
کد خبر: ۶۳۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 04 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از شهر، پس از اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، جلسه‌ای با حضور این هنرمند و مدیران شهرداری تهران برای بررسی امکان برگزاری این کنسرت تشکیل شد.

در این جلسه به مسائلی همچون زمان و برگزاری کنسرت پرداخته شد و کارگروه‌هایی برای هماهنگی‌های نهادهای تصمیم‌ساز برای بررسی ابعاد این رویداد تشکیل شد.

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این رابطه گفت: چون تاکنون چنین رویدادی برگزار نشده، این دغدغه جدی ماست و این کنسرت باید با هوشمندی کامل برنامه‌ریزی شود تا این ایده الگو و سرمشق کارهای بعدی باشد.

‎او افزود: بخشی از مقدمات این رویداد مربوط به شهرداری تهران می‌شود. بخش مهم و اصلی آن مربوط به شما در جایگاه هنرمند است و بخشی دیگر مربوط به سازمان‌ها و نهادهای دیگر.

موافقت اصولی با برگزاری کنسرت خیابانی شجریان

همایون شجریان هم در این دیدار گفت: سه سال پیش برای کسانی که تا بحال امکان دیدن کنسرت نداشته‌اند و اغلب در نقاط کم امکانات شهرها زندگی می‌کنند درخواست اجرای کنسرت خیابانی دادم که به دلایلی برگزاری آن میسر نشد.

او ادامه داد: دغدغه برگزاری این کنسرت تا به امروز با من ماند. امروز به دلیل دیگری که می‌دانید این دغدغه مطرح شد؛ البته به هر حال صورت مسأله، یعنی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، سر جای خودش هست. این مسائل تا حل نشود نارضایتیِ جامعه پابرجاست، اما یک رویداد هنری می‌تواند به همدلی و انرژی‌مان کمک کند.

شجریان در پایان تاکید کرد: مهم‌ترین اقدام در ساز و کار برگزاری کنسرت خیابانی با جمعیت گسترده برقراری امنیت، آسایش و راحتی عبور و مرور مردم باشد، که از دیدگاه اینجانب با یک همکاری چند جانبه و همدلانه کاملا قابل انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار