کد خبر: ۶۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 10 August 2018

 

تابناک هرمزگان- طی مراسمی محمود مصلح به عنوان رئیس شورای حل اختلاف شهر کوشکنار شهرستان پارسیان معرفی شد.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ، روابط عمومی شورای حل اختلاف استان هرمزگان اعلام کرد: مظفر حمزه ئی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان طی حکمی ، محمود مصلح را به عنوان رئیس شورای حل اختلاف شهر کوشکنار شهرستان پارسیان منصوب کرد.

طی مراسمی با حضور امام جمعه اهل سنت ، جانشین دادستان بخشدار ،  شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهرستان پارسیان و جمعی از مسئولین قضایی و معتمدین محلی ، حکم انتصاب رئیس جدید شورای حل اختلاف شهر کوشکنار به وی ابلاغ شد .

همچنین در جریان این مراسم از خدمات 14 ساله مرحوم احمد حمیدانی رئیس فقید شورای حل اختلاف شهر کوشکنار تجلیل شد.

در خاتمه این مراسم، امام جمعه اهل سنت شهر کوشکنار طی سخنانی به تبیین اهمیت و نقش کلیدی شورای حل اختلاف در ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه پرداخت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صلبوح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
امیدوارم موفق باشن. ایشون با وجود اینکه از قشر مرفه جامعه هستن اما هیچوقت قشر ضعیف جامعه را فراموش نکردن و همیشه همپا و همراه این قشر بودند. این موفقیت را به ایشان و خانواده محترمشان و قشر عدالت خواه کوشکنار تبریک میگویم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
لایک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ممنون از حسن انتخاب ایشان. فردی که یک شهر به داشتن او افتخار میکند. فردی منصف با دیدگاهی میانه و فارغ از هر گونه جناحی گری. فردی با تقوا و عاشق ولایت فقیه و رهبر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار