کد خبر: ۶۴۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 12 August 2018

 

تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم گفت: رفع مشکلات شرکتهای تولیدی و کمک به اشتغال در شرایط امروز مهم ترین وظیفه مدیران است و برای تحقق آن با مدیریت اقتضائی موانع را از پیش رو بردارند.

به گزارش تابناک هرمزگان ، فرمانداری این شهرستان، علیرضا نصری در جلسه رفع موانع تولید که با حضور چند تن از سرمایه گذاران و مدیران شرکت های تولیدی برگزار گشت، تصریح نمود: برای بازیابی رونق و شکوفائی اقتصادی نیازمند مدیرانی است که خود را زیر بار مشکلات و مسئولیت ببرند.

او با بیان اینکه؛ رونق تولید و اقتصاد ، فقط برای ایجاد اشتغال نیست ، تقویت امنیت اجتماعی ، تأمین آرامش و اطمینان عمومی و کاهش مفاسد را از نتایج مستقیم شکوفایی اقتصادی برشمرد.

فرماندار شهرستان قشم در ادامه جلسه ضمن برقراری تماس تلفنی با مدیر عامل شرکت آب و تأسیسات سازمان منطقه آزاد مستقر در این شهرستان، برای رفع مشکلات یکی از شرکت های تولیدی قشم، رایزنی و راهکارهای مورد نظر را بیان داشت.

نصری در بخش دیگر از این جلسه، خطاب به مدیران اظهار داشت: آنچه به جایگاه شما اعتبار می بخشد، وقت و هنری است که صرف رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و در جهت رونق تولید و کسب و کار می نمائید.

رئیس کمیته رفع موانع تولید شهرستان قشم از مدیران مسئول در حوزه تولید و سرمایه گذاری خواست با لحاظ مدیریت اقتضائی ، اهمال ، احاله مسئله به سایر بخش ها و رفع مسئولیت از خود را کنار گذاشته و اختلافات بین بخشی را به حداقل رسانده ، تنها رفع موانع و کارگشائی را ملاک عمل قرار دهند.

نصری تأکید کرد: از طرف دکتر همتی استاندار هرمزگان ماموریت داریم آنچه در توان و اختیارمان هست برای کمک به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی انجام داده و فراتر از آن را به استان و وزارت خانه های مرتبط ارجاع دهیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار