کد خبر: ۶۴۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 14 August 2018

 

تابناک هرمزگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: یکی از راهکارهای مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان و کاهش بیکاری، ترویج فرهنگ خوداشتغالی و کارآفرینی و استفاده از مشاغل خانگی برای کسب درآمد است.

 

به گزارش تابناک هرمزگان، "محمدعلی سلیمی" در دیدار با مردم شهرستان حاجی آباد افزود: این شهرستان دارای ظرفیتهای مناسبی برای ایجاد اشتغال است که باید از این پتانسیل استفاده کرد.

وی بیان داشت: شهرستان حاجی‌آباد در حوزه بخش‌کشاورزی دارای وضعیت مناسبی است و به همت و تلاش دولتمردان و عنایت مجلس، تسهیلات و اعتبار خوبی از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاها اختصاص داده شده است.

سلیمی اظهارداشت: به دلیل موقعیت جغرافیایی، این استان دارای فرصت‌های شغلی متعددی است و اگر جوانان پشت‌میزنشینی را فراموش کنند و به دنبال مهارت‌های شغلی مناسب باشند با تسهیلاتی که در نهادهای‌حمایتی و دیگر نهادها وجود دارد، می توان علاوه بر ایجاد اشتغال به تولید ملی نیز کمک کرد.

وی، کمک و همدلی در جهت ایجاد‌ اشتغال، کار و معیشت‌ مردم را رمز گره‌گشایی جامعه امروز برشمرد و افزود: نه تنها دولت‌ها نمی‌توانند بدون مشارکت مردمی در اجرای فعالیت‌ها و سیاست‌ها موفق باشند، بلکه همه مسولان نظام باید با عزمی راسخ و با مشارکت آحاد مردمی برای برون‌رفت از اقتصاد فعلی تلاش کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار