کد خبر: ۶۴۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 14 August 2018

 

تابناک هرمزگان- مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: بازارچه صنایع دستی در بندرعباس احداث می شود.


به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز داشت؛ اشکان مختاری با بیان این مطلب افزود: بازارچه صنایع دستی در بلوار ساحلی (پشت فرمانداری) با همکاری استانداری و شهرداری بندرعباس احداث می شود.

او با اشاره به اینکه غرفه های صنایع دستی موجود در طرح بازارچه صنایع دستی، با نمایشگاه هایی که در سطح شهر در این زمینه برگزار می شود کاملاً متفاوت است، افزود: این غرفه ها طوری طراحی می شوند که قابل جابجایی و امکان حمل این غرفه ها به مکان دیگری نیز وجود خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان افزود: در واقع ما با احداث این بازارچه سعی خواهیم کرد هنرمندانی که در منزل صنایع دستی تولید می کنند را به این فضا بیاوریم، به این ترتیب آنها هم در جمعی هستند که می توانند به هم کمک کنند و هم اینکه دیگر واسطه ای ندارند و خودشان هم تولید می کنند و همان جا به فروش می رسانند. ضمن اینکه تلاش می کنیم تا گردشگرانی را که برای دیدن ساحل می آیند را به این فضا هدایت کنیم.
مختاری تاکید کرد: این اداره کل آمادگی این را دارد از نظرات و پیشنهادات هنرمندان نسبت به طراحی غرفه های صنایع دستی بهره مند شود و چنانچه هر یک از هنرمندان و طراحان، ایده و طرحی را برای احداث این مجموعه در نظر دارند می توانند ظرف مدت یک هفته (تا تاریخ 30/5/97) به این اداره کل ارسال نمایند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار