تابناک هرمزگان-دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاونین وجمعی از قضات با حضور در زندان بندرعباس با مددجویان دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۶۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ 24 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دادستان بندرعباس گفت: از همه ظرفیت های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان بندرعباس استفاده خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان اعلام کرد، دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاونین وجمعی از قضات با حضور در زندان بندرعباس با مددجویان دیدار و گفتگو نمودند.

ابوالفتح ابوالهادی در این بازدید با تأکید بر پیگیری مستمر پرونده قضایی مددجویان گفت: تلاش می کنیم بهره مندی مددجویان از تاسیسات قضایی پیش بینی شده در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان بندرعباس را با دقت پیگیری می کنیم و از همه ظرفیت های قانونی در این خصوص استفاده خواهیم کرد .

دادستان بندرعباس تصریح کرد: زندانیانی که در مسیر اصلاح و تغییر مثبت قدم بردارند در اولویت بهره مندی از این تأسیسات قرار دارند.

در جریان این بازدید، سرپرست زندان بندرعباس نیز با تقدیر از حضور دادستان مرکز استان هرمزگان در این ندامتگاه اظهار امیدواری کرد؛ با کاهش جمعیت کیفری زندان زمینه اجرای دقیق تر برنامه های اصلاح و تربیت زندانیان فراهم گردد.

همچنین در این بازدید 95 نفر از زندانیان در دیدار چهره به چهره دادستان و قضات دادسرای بندرعباس مسائل و مشکلات قضایی خود را مطرح نمودند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار