معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از تخصیص ۴۱ درصد اعتبارات عمرانی این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 25 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: علی سلحشوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان فارس در سال جاری 1100 میلیارد تومان است، اظهار داشت: این اعتبار شامل 160 میلیارد تومان اعتبارات تملک داریی، 205 میلیارد تومان اعتبارات 3 درصد نفت و گاز، 57 میلیارد تومان اعتبارات توازن منطقه‌ای، 37 میلیارد تومان اعتبارات ارتقاء شاخص اقتصاد و 37 میلیارد تومان اعتبارات 27 درصد ارزش افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته تخصیص خوبی داشتیم به طوری که در سه ماهه نخست امسال 41 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است و این در حالی است که در کل سال 96 میزان تخصیص اعتبارات عمرانی فارس حدود 40 درصد بود.

معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس با بیان اینکه از 160 میلیارد تومان اعتبارات تملک داریی تاکنون 54 درصد و از 205 میلیارد تومان اعتبارات 3 درصد نفت و گاز نیز تاکنون 81 درصد تخصیص یافته است، عنوان کرد: 118 میلیارد تومان به صورت نقدی و 368 میلیارد تومان نیز به صورت اسناد خزانه تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه 602 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌‌ای به استان فارس ابلاغ شده که تاکنون در بخش حقوق 98 درصد و در بخش سایر 48 درصد تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: برای اینکه در بخش هزینه‌ای به مشکل برخورد نکنیم لازم است که دستگاه‌های اجرایی صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

سلحشوری در مورد اعتبارات تملک داریی سرمایه‌ای ملی و ملی با ویژگی استانی نیز گفت: 338 میلیارد تومان اعتبارات ملی با ویژگی استانی مصوب شده که تاکنون 253 میلیارد تومان از آن ابلاغ شده است و اعتبارات ملی نیز 797 میلیارد تومان مصوب شده که 598 میلیارد تومان از آن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه 65 درصد اعتبارات مصوب تخصیص یافته است، افزود: 26 میلیارد تومان به صورت نقدی، 145 میلیارد تومان اسناد خزانه با سررسید دی‌ماه و 567 میلیارد تومان نیز با سررسید دو ساله بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار