فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه آگاهی از تهدیدات فضای مجازی یک ضرورت است، گفت: با هوشمندی و استفاده صحیح و آگاهی بخشی می توان تهدیدات را به فرصت، مبدل کرد.
کد خبر: ۶۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 29 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در آیین افتتاحیه نمایشگاه فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و در بین خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت:با ارتقاء سطح سواد رسانه ای و دیجیتالی و نگاه هوشمندانه نوجوانان و جوانان به فضای مجازی از طریق فرهنگ سازی و آموزش می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی در این حوزه پیشگیری کرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین استفاده های فضای مجازی که می توان از آن بهر برد تولید محتوای مفید و کاربردی مبتنی بر سبک زندگی ایرانی است که این روزها و با استفاده ناصحیح ،رنگ و بوی غربی و اشرافی گری گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: تغییر شکل زندگی، ارتباطات نامناسب، تحت شعاع قرار گرفتن زندگی حقیقی و اعتیاد به این شبکه­ ها می توانند از تهدیدهای شبکه ­های اجتماعی  باشند.

وی تصریح کرد: بحث اتلاف وقت، سرریز و اشباع اطلاعاتی، اعتیاد رسانه‌ای، کلاهبرداری‌ها،‌ مشکلاتی که برای زوجین جوان اتفاق می‌افتد؛ از جمله عوامل حضور و ورود نا آگاهانه در فضای مجازی است.

سردار یاری در پایان با قدردانی از مدیرکل کمیته امداد امام استان و توجه به ترویج اقدامات فرهنگی در میان اقشار آسیب‌پذیر گفت: آگاهسازی خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی، یک کار ارزشمند و قابل تقدیر است.

با حضور سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی و ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام ، نمایشگاه آسیب های فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در محل اردوگاه امام هادی (ع )کمیته امداد امام (ره) برگزار و ضمن برگزاری مسابقه دانستنی های انتظامی به ۳ نفر جوایزی اهداء شد./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار