استاندار یزد:
استاندار یزد با تأکید بر اینکه تجهیز کنندگان تروریست‌ها نیز از سوی کشورمان در امان نیستند؛ گفت: همگان بایستی درک کنند که کج‌اندیشی و تعرض به ایران پاسخ محکمی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 02 October 2018

محمود زمانی‌قمی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد ضمن عرض تبریک حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در شرق فرات، گفت: امید است که این هدف با تمامی اهداف تعیین‌شده محقق شده باشد و آدمکش‌های بیشتری به جهنم واصل شوند؛ همچنین بمباران کردن مقر تروریست‌ها توسط پهبادهای ما بر فراز مقر تروریست‌ها بعد از حمله موشکی نیز بسی جای افتخار دارد.

وی با اشاره به حادثه ناگوار تروریستی در شهر اهواز، افزود: آنچه که فرماندهان و مسئولان جمهوری اسلامی در این راستا وعده داده بودند، عمل کردند؛ لذا همگان بایستی درک کنند که کج‌اندیشی و تعرض به کشور و مرزهایمان پاسخ محکمی را دربردارد؛ همان‌گونه که ضدانقلابان فراری در اقلیم کردستان عراق نیز این جواب را دریافت کرده‌اند.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه تجهیز کنندگان تروریست‌ها نیز از سوی کشورمان در امان نیستند، اظهار داشت: امروزه از فاصله ۵۷۰ کیلومتری آدمکش‌های مستقر در دخمه‌ها در شرق فرات پاسخ محکمی را از کشورمان دریافت کردند تا از این مرزوبوم صیانت و نگهداری شود که این اقدامات بسی جای افتخار است.

زمانی‌قمی با بیان اینکه امروزه راهبرد زمین‌گیر کردن فتنه‌های این جریانات در آن‌سوی مرزها، راهبرد بسیار درستی است، تصریح کرد: در حقیقت قبل از آن‌که این جریانات به کاشانه ما برای ایجاد ناامنی بیایند، در همان‌جا جواب را دریافت می‌کنند؛ همچنین منطق جمهوری اسلامی ایران به‌گونه‌ای است که اگر لازم باشد برای دفاع جانانه با طراحان این نقشه‌های شوم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

این مقام مسئول بیان داشت: این اقدامات از سوی کشورمان درواقع اقدامی آرامش‌بخش و در جهت تثبیت صلح در منطقه است؛ چراکه وقتی عناصری که در پی بر هم زدن آرامش منطقه هستند نبایستی به اهداف خویش برسند؛ لذا قطعاً این اقدامات در تحقق ایجاد صلح در منطقه است.

وی با اشاره به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس در استان یزد، خاطرنشان کرد: در حقیقت این مهم اقدامی بسیار ضروری برای استان است و نبایستی به‌هیچ‌عنوان اجازه داده شود که نسل جوان با افتخارات گذشته خود فاصله بگیرند؛ لذا به‌صورت مستمر این اقدامات بایستی در متن رخدادها و پدیده‌های مهم کشور قرار داده شود.

استاندار یزد با بیان اینکه این دانشنامه می‌تواند هدف ما را به‌زودی به اجابت برساند، عنوان کرد: در حقیقت نسل‌ها بایستی بتوانند تماس دقیق، منطقی و علمی با رخدادهای کشور داشته باشند که این دانشنامه این هدف را به تحقق می‌رساند؛ لذا در راستای تحقق بخشیدن این دانشنامه در استان بایستی بیش از بیش توجه شود؛ لذا ما حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد اعتبار در نظر گرفته‌شده در این راستا را نیز کمک می‌کنیم.

زمانی‌قمی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه نتیجه اوضاع کشور در آینده مطلوب است، تأکید کرد: در حقیقت در پی هر سختی آسانی است؛ لذا اگر در شرایط کنونی برای رضایت خداوند قدمی برداشته شود و از کشور، مردم و هدف‌های متعالی اسلام دفاع شود، قطعاً آیِِنده‌ای مطلوب در انتظار ماست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار