سرمربی تیم والیبال مهرپارس فارس گفت: بازیکنان جوان و کم تجربه ام عملکرد بسیار خوبی برابر تیم قدرتمند شهرداری ارومیه داشتند.
کد خبر: ۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵ 23 January 2015
حمید هادی زاده' عصر روز پنجشنبه پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی کردن برابر تیم با تجربه و قدرتمند شهرداری ارومیه کار بسیار سختی بود ولی خوشحالم که بازیکنان هر آنچه در توان داشتند به کار بسته و به هیچ وجه کم کاری نکردند.

وی اظهار کرد: والیبال استان فارس و شهر شیراز همچون ارومیه علاقه مندان و هواداران بسیار زیادی دارد و اسپانسر خصوصی تیم مهرپارس فارس حمایت ها و زحمات بسیار زیادی برای این تیم متحمل شده است.

هادی زاده ادامه داد: امسال نخستین سال حضور نماینده فارس در لیگ برتر کشور است و این تیم ترکیبی از بازیکنان بومی است که برای کسب تجربیات بیشتر وارد میدان شده اند و مطمئنا برای سال آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: بازیکنان میانگین سنی بسیار پایینی دارند و حتی برخی از آنان زیر 20 سال سن دارند و بازی کردن برابر قدرتهای والیبال کشور برای تک تک بازیکنانم یک فرصت طلایی است که باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

در این دیدار تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی و با امتیازات 25 بر 16، 25 بر 21 و 25 بر 14 موفق به شکست تیم قعر جدول مهر پارس فارس شد.

تیم شهرداری ارومیه با 24 امتیاز کسب شده همچنان صدر نشین گروه 2 مسابقات است و هفته آینده در سالن غدیر ارومیه میزبان تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار