حوزه هنری استان قم با 25 اثر تولیدی در حوزه هنرهای تصویری به استقبال چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری می‌رود.
کد خبر: ۶۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 27 July 2015
به گزارش تابناک قم، روح الله داوری مسئول واحد هنرهای تصویر حوزه هنری قم در گفتگویی ابراز داشت: حوزه هنری استان قم با 25 اثر تصویری در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری حضور خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: از این تعداد اثر ارسالی به کمیته هنرهای تصویری جشنواره تولیدات، 20 اثر فیلم داستانی، 2 اثر نماهنگ، 2 فیلم مستند و یک اثر پویانمایی ساخته شده با تکنیک موشن گرافیک بوده‌است.

داوری همچنین ابراز داشت: این تعداد اثر گلچین تولیدات دو سال اخیر حوزه هنری قم هستند و تعدادی از آنها پیش از این در جشنواره‌های مختلف بین المللی، ملی و یا استانی حضور داشته و موفق به کسب رتبه و مقام شده‌اند.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری قم در پایان گفت: این آثار عموما با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی اسلامی تولید شده‌اند.

چهارمین دوره جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ۷ تا ۹ مهرماه سال 1394 به میزبانی حوزه هنری اصفهان برگزار خواهد شد .در این جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در 6 کمیته تخصصی ادبیات، تجسمی، تصویری، محصولات فرهنگی، فرهنگ و مطالعات پایداری، هنرهای نمایشی و موسیقی مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد تا در نهایت از صاحبان آثار برگزیده در مراسمی تقدیر شود.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار