کد خبر: ۶۸۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 16 November 2018

شیر زخمی در باتلاب انزلی

 
تابناک / در اولین دیدار از هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور تیم صدرنشین مس کرمان به مصاف ملوان قهر نشین خواهد رفت .۳۹ 
 
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور فردا ( شنبه 26 آبان ) با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد که در حساسترین بازی تیم صدرنشین مس کرمان مهمان ملوان بندر انزلی  قعرنشین لیگ خواهد رفت .
 
دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو بازی هفته دوازدهم خود را واگذار کرده اند و برد در این دیدار اولویت اول آنها خواهد بود .
 
شیر زخمی در باتلاب انزلی
 
ملوان تیم قعرنشین لیگ که اینروزها با محمد احمدزاده و پژمان نوری به جنگ حریفان خود می رود در مقابل بادران علیرغم نمایش خوبی که داشت با نتیجه 2 بر 1 بازی را واگذار کرد تا وضعیت این تیم وخیم تر از قبل شود.
 
قوی سپید انزلی برای پرواز مجدد این هفته در خانه می بایست به مصاف مس صدرنشین برود و چاره ای جز برد نخواهد داشت و لذا کاری بسیار سخت به لحاظ شرایط این تیم کرمانی خواهد داشت .
 
شیر زخمی در باتلاب انزلی
 
مسی های دیار کریمان در حالی به انزلی خواهند رفت که در هفته گذشته و در دیداری جنجالی در خانه مقابل پرسپولیس پاکدشت با نتیجه 3 بر 1 بازی را واگذار کردند تا رقابت در بالای جدول بیشتر و حساستر شود .
 
جدالی که برای مس کرمان گران تمام شد و در این دیدار خرسند نیا ، شهداد نژاد و دست نشان سرمربی این تیم از زمین مسابقه اخراج شدند تا دیدار فردا مقابل ملوان را در بندر انزلی از دست بدهند .
 
شیر زخمی در باتلاب انزلی
 
گلزنان برتر دو تیم :
 
این دیدار علاوه بر جدال صدرنشین و قعرنشین لیگ ، چنگ مهاجمین آماده دو تیم هم خواهد بود که در تیم مس سجاد حیدری با 10 گل قطعاً روز سختی را برای مدافعان ملوان رقم خواهد زد .
 
اما در نوک خط حمله ملوان نیز شهریار مغانلو آماده حضور دارد که به تنهایی جور انزلی چی ها را می کشد و با گلی که مقابل بادران به ثمر رساند جمع گلهای خود را به عدد 5 رساند و مسلماً مسی ها برای مهار این مهاجم برنامه خواهند داشت .
 
البته ناگفته نماند که مهدی تیکدری 4 گله در تیم مس کرمان از دیگر بازیکنان آماده این تیم خواهد بود که در دیدار مقابل ملوان به میدان خواهد رفت .
 
شیر زخمی در باتلاب انزلی
 
جایگاه دو تیم در جدول :
 
وضعیت دو تیم در جدول تا پایان هفته دوازدهم کاملاً متفاوت است و ملوان میزبان با کسب 5 امتیاز قعرنشین است و برد در این دیدار در صورت توقف خونه به خونه و مس رفسنجان آنها را از جایگاه فعلی تکان خواهد داد .
 
اما مس کرمان صدرنشین لیگ با باخت مقابل پاکدشتی ها اختلافش با گل گهر رده دومی به یک امتیاز رسید تا خطر را بیش از بیش احساس کند و برای تثبیت صدرنشینی چاره ای جز برد در این دیدار نخواهد داشت گرچه این تیم در دیدار فردا سرمربی و دو بازیکن خود را به دلیل اخراج در دیدار قبلی در اختیار نخواهد داشت .
 
کوبل داوری :
 
این دیدار حساس را آقایان ناصر جنگی به کمکهای  احمد کاظم لو ، جعفر رهبرفام و  مهدی جبرئیلی بر عهده خواهند داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار