رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری بیست و دومین دیدار مردمی خود در سال 1397 ، به مطالبات مطرح شده از سوی 73 نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد.
کد خبر: ۶۸۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 05 December 2018

برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با محوریت شهروندمداری و پاسخگویی/73 نفر از مراجعین دستگاه قضایی مطالبات خود را مطرح نمودند

به گزارش تابناک هرمزگان، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم ، بیست و دومین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سال 1397 برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین اکبری با 73 نفر از مراجعین دستگاه قضایی استان دیدار و گفتگو کرد.

در جریان برگزاری این دیدار که معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین اکبری پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، از مجموع 73 پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  41 پرونده با موضوع حقوقی و 32 پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.

گفتنی‌است؛ جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای عمل به سیاست های راهبردی قوه‌قضائیه ، صیانت از حقوق شهروندی ، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور اداری و قضایی شهروندان در روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار