امام جمعه سلماس باتاکید بر اینکه فرهنگ بسیج، اکنون بانفوذترین فرهنگ در شرایط کنونی کشورهای منطقه است، تصریح کرد: بسیج، در بعد بین‌المللی اکنون به معنی انسانهایی است که بی هیچ چشم‌داشتی از مستضعفین و مظلومان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 23 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی، امام جمعه سلماس، شب گذشته، ۳۰ آبان‌ماه، در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج سلماس به‌مناسبت هفته وحدت و بسیج، اظهار کرد: فلسفه بسیج و هفته گرامیداشت بسیج، تجلیل از ایثار و فداکاری تمام بسیجیان، اعلام بیعت با شهدا و امام شهدا و شهدای بسیجی و نیز نشان‌دادن ظرفیت‌ها و واقعیت‌های موجود در بسیج برای حل بسیای از مشکلات کشور به همه مدیران و دولت‌مردان است به شرطی که مسئولین و دولتمردان، قدر بسیجیان را بدانند.
وی بیان کرد: فرهنگ بسیج، اکنون بانفوذترین فرهنگ در بین کشورهای منطقه است و کلمه بسیج، چنان قداستی در بین مردم پیدا کرده که کمتر کلماتی در دنیا به این اندازه ارزش پیدا کرده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: بسیج، در بعد بین‌المللی اکنون به معنی انسانهایی است که بی هیچ چشم‌داشتی از مستضعفین و مظلومان حمایت می‌کنند و توانسته با این معنی جای پای محکمی در ادبیات ملل برای خود باز کند.
امام جمعه سلماس بااشاره به نقش فعال بسیج در ایجاد امنیت پایدار با استفاده از نیروهای بومی و مردمی، تصریح کرد: بسیج، اکنون صرفا در بحث‌های نظامی مطرح نیست، بلکه کسب رتبه‌های برتر علمی و موفقیت‌های علمی امروزه کشور در سایه ورود روحیه و تفکر بسیج در فضای دانشگاهها و محافل علمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار