رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد؛
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نیرو‌ی انتظامی باید با آگاهی و آشنایی به مسایل روز گام بردارد.
کد خبر: ۶۸۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 26 November 2018

 محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست فعالیت‌های نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نیرو‌های انتظامی در صف مقدم ایجاد نظم و امنیت است و باید با اگاهی آشنایی به مسایل روز بهره مندی از تجهیزات مناسب و برنامه ریزی در این مسیر گام بردارد.

حبیبی دقت، سرعت و صحت نظرات کارشناسی را خواستار شد و افزود: بدون تردید در آرایی که مبنای آن نظرات کارشناسی است چنانچه حقی ضایع شود و یا بی عدالتی صورت گیرد، مسئولیت شرعی آن گریبانگیر کارشناس نیز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان آموزش و ارتقاء آگاهی از علوم و دانش روز را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی از جمله مواردی است که باید به صورت مستمر پیگیری و در کنار علوم تخصصی، استفاده از اساتید اخلاق نیز در برنامه باشد چراکه هرچه بار معنوی و اعتقادی بیشتر باشد نتیجه کار نیز بهتر خواهد بود.

حجت الاسلام مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد نیز در این همایش با اشاره به لزوم حمایت از کالای ایرانی و نقش ارزشمند نیروی انتظامی در این زمینه و بخصوص مقابله با کالای قاچاق گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب ایجاد اشتغال، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش عزت و سرافرازی ملی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار