کد خبر: ۶۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 10 December 2018

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان با بيان اينكه نقره هاى ما در المپياد مى.توانست طلا شود، تصريح كرد: در شرايط حساسى ما را به حاشيه كشاندند.

به گزارش تابناک هرمزگان، عليرضا بهرمن صبح امروز اظهار داشت: اهل حاشيه نيستم و با احدى مشكلى ندارم چراكه بنده يک ورزشكار ملى هستم و همه هرمزگانیها با خوشحالى، ما خوشحال و با ناراحتی، ما غمگين مى‌شود پس تمامى دوستان و دشمنان براى بنده قابل احترامند.

وى با بيان اينكه فقط به سرافرازى استان و كشورم فكر مى كنم، افزود: سوءتفاهم‌ها توسط يكى دو ، ورزشكار كه از شاگردان خودم بودند به وجود آمد و بنده انتظار نداشتم افراد به دروغ پراكنى اين ورزشكاران توجه می‌كردند چرا كه همين آقايانى كه ما را به حاشيه بردند از دوستان خودى محسوب مى‌شدند.

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان با بيان اينكه در شرايط حساسى ما را به حاشيه بردند، گفت: المپياد يكى از پيكارهاى مهمى است كه جايگاه ورزش قهرمانى هر استان را در سطح كشور مشخص مى‌كند و انتظار نمى‌رفت در اين شرايط حساس به ما تاخته شود.

بهرمن با بيان اينكه آقايان حداقل بايد سكوت مى‌كردند و پس از بازگشت‌مان از المپياد به ما حمله مى‌شد، تصريح كرد: اگر ما را به حاشيه نمى‌كشاندند قطعأ نقره‌هايى كه توسط ورزشكاران كسب شد به طلا تبديل میگشت و قهرمان المپياد مى‌شديم و ورزش هرمزگان را به جايگاه بهترى در بالاى جدول مى‌رسانديم چرا كه ورزش قهرمانى به آرامش نياز دارد.

وى با بيان اينكه ورزش هرمزگان در المپياد به جايگاه بيست و دوم رسيده است، افزود: كشاندن ورزشكاران ملى به حاشيه اصلأ كار درستى نيست چرا كه در اين زمينه تنها فرد ضرر نمی‌كند بلكه يک ملت متضرر مى‌شود.

اين مسؤول ادامه داد: سال آينده با همكارى اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان ميزبان المپياد استعدادى برتر ورزشى در رشته ووشوى پسران خواهيم شد و از هم اكنون به مردم هرمزگان قول مى‌دهم قهرمان شويم.

رئيس هيأت ووشو استان هرمزگان در پاسخ به خبرنگار تابناک در خصوص بدهى 30 ميليونى به هتل هماى بندرعباس افزود: همانگونه كه مستحضريد تمامى هزينه‌ها در خصوص ميزبانى يک رويداد مهم آنهم در سطح ملى بر عهده اداره كل است نه هيأت استان و هيأتها تنها برگزاركننده هستند و رزرو «هتل هما» در سال 93 جهت ميزبانى رقابتهاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى دقيقا با هماهنگى اداره كل البته با نامه‌اى از سوى هيأت جهت اسكان كادر اجرايى و داوران صورت گرفته است و اداره كل بايستى بدهى به هتل هما را پرداخت مى‌كرد.

بهرمن در پايان يادآور شد: اگر در روزهاى گذشته باعث شدم خاطر كسى مكدر شود از تمامى آنها عذرخواهى مى‌كنم چراكه آنان دوستان و برادران بنده هستند و اميدوارم هرچه سريعتر سوءتفاهم‌ها برطرف و آرامش به ورزش استان بازگردد چرا كه ورزش هرمزگان بيش از هر زمان ديگرى به آرامش نياز دارد.

پسران ووشوكار هرمزگانى با كسب يک مدال طلا، سه نقره و دو برنز كار خود را در المپياد استعدادهاى برتر ورزشى كشور که در قزوین برگزار شد، به پايان رساندند.

بنيامين تنى، امیرحسین چرزه و امیرمحمد آذرنگ 3 مدال آور هرمزگانی این رقابت‌ها بودند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار