جهانگیری:
معاون اول رئیس جمهور در افتتاح آبشیرین‌کن بندرعباس هم به طور مشخص گفت: آقای همتی در هرمزگان خواهند ماند. او به هرمزگان علاقه دارد و نمایندگان هم از ایشان رضایت دارند و دیگر نیازی نیست که ایشان بخواهند بروند در جای دیگری پست بگیرند. ان شاالله بمانند و به مردم خدمت کنند.  
کد خبر: ۶۹۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 12 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در جریان سفر دو روزه به هرمزگان دو بار بصورت تلویحی و یک بار به طور مشخص از ماندن فریدون همتی در جایگاه استانداری هرمزگان نام برد که به نظر می‌رسد پایان‌دهنده به همه حواشی باشد که در هفته‌های اخیر پیرامون رفتن وی از هرمزگان به استان دیگری طرح شده بود.

جهانگیری یک بار در شورای اداری با اشاره به تعریف و تمجید برخی فعالان اقتصادی از همتی گفت: با تجلیلی که شما از آقای همتی کردید، حتی اگر ما بنایی به استفاده از ایشان در جایگاه دیگری داشتیم دیگر وی را در هرمزگان حفظ خواهیم کرد.
 
وی صبح سه‌شنبه در افتتاح آبشیرین‌کن بندرعباس هم به طور مشخص گفت: آقای همتی در هرمزگان خواهند ماند. او به هرمزگان علاقه دارد و نمایندگان هم از ایشان رضایت دارند و دیگر نیازی نیست که ایشان بخواهند بروند در جای دیگری پست بگیرند. ان شاالله بمانند و به مردم خدمت کنند.
 
این اظهارات جهانگیری پایان بخش حواشی‌های هفته‌های اخیر در مورد تغییر همتی و ... است.
 
منبع: جنوب ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار