تیم خبرنگاران که برای پوشش خبری سفر معاون اول رییس جمهوری به منطقه کوهشاه اعزام‌ شده بودند به علت نابلد بودن راننده راه را گم کردند و از رسیدن به مقصد باز ماندند.
کد خبر: ۶۹۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲ 11 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری شبستان، 11 نفر از خبرنگاران و عکاسان هرمزگانی مشتمل بر 9 خبرنگار و 2 عکاس به همراه عکاس روابط عمومی استانداری بوسیله یک دستگاه «مینی بوس قراضه» ساعت 9 صبح از مقابل استانداری هرمزگان به سمت کوهشاه اعزام شدند.

 
به علت نابلد بودن راننده و عکاس روابط عمومی که نماینده این مجموعه معرفی شده بود در میانه راه، از مسیر اصلی خارج و پس از طی یک ساعت با پرس و جو از اهالی یک روستا متوجه شدند که مسیر را اشتباهی رفته‌اند.
 
کند حرکت کردن مینی بوس، نابلدی راننده و نماینده استانداری و عدم مدیدیت صحیح مجموعه روابط عمومی استانداری موجب شد تا تیم خبری به مقصد نرسد و نتوانند این سفر را پوشش خبری دهند.
 
خبرنگاران خبرگزاری‌های فارس، شبستان، ایسنا، ایرنا، مهر و پایگاه خبری صدای گامبرون، روزنامه‌های محلی صبح ساحل و ندای هرمزگان، ماهنامه تجارت جنوب، نشریه صباجنوب، روزنامه جام جم و همدلی و همچنین عکاسان مهر و ایسنا از اعضای این تیم رسانه‌ای هستند.

همچنین شایان ذکر است، که تیم رسانه‌ای هرمزگان را جهت پوشش خبری جلسه شورای اداری نیز راه ندادند با این توجیه که خبرنگاران ابزار خود را به همراه دارند نظیر کیف ، لب تاپ و گوشی و .... از آنجایی که عوامل استانداری علیرغم شاهد بودن این صحنه برای حضور خبرنگاران هیچ تلاش و پا در میانی نکردند و حتی روابط عمومی استانداری نیز نیامد تا از نزدیک موضوع را بررسی کند، بلکه تنها به معذرت‌خواهی در فضای مجازی بسنده کرد، این در حالی است، که خبرنگاران حاضر کسانی بودند دقیقاً از یک هفته پیش بعنوان خبرنگاران امین استانداری جهت صدور کارتشان به دفتر ریاست جمهوری معرفی شده بودند به گفته روابط عمومی استانداری هرمزگان و آن کارت مورد نظر هم در دست افراد بود اما شاید به دلیل مسائل سیاسی مانع حضورشان در جلسات گشتند و چند سوال مطرح است:
1) چرا هرگاه استان هرمزگان میزبان شخصیت ملی میشود مجموعه استانداری حول می‌کند و هماهنگی‌ها تا این حد ضعیف می‌گردد؟
2) آیا روابط عمومی استانداری هرمزگان متوجه نگاه بالا به پایین تیم حفاظت و مقامات نشده یا اینکه تیم رسانه‌ای هرمزگان را به رسمیت نشناختن در حالیکه لیست اسامی این خبرنگاران از جانب خود استانداری ارسال شده بوده؟
3) چرا هرگاه هرمزگان میزبان مقامات کشوری می‌شود نقش مهمان و میزبان جابجا می‌گردد ؟

اگر واقعاً برای حضور نیافتن تیم رسانه‌ای هرمزگان تعمدی نبوده است طبق عرف معمول برای تشریح و آوردن مصوبات سفر مقام مسئول و یا طرح سوالات احتمالی و پیگیری برخی موارد از جانب رسانه‌ها بایستی در پایان سفر یک نشست خبری برگزار می‌گشت، که متأسفانه در این سفر خبرنگاران از این حق خود نیز محروم گشتند و مظلومیتشان زمانی هویدا شد که رسانه ملی علیرغم حضور در صحنه و مشاهده چگونگی رفتارهای ناشایست نسبت به خبرنگاران هیچ واکنشی از خود نشان نداده و بر خلاف اخلاق حرفه‌ای خود حتی گزارشی در این زمینه تهیه و مخابره نکرده است.

شاید انتظار بزرگی باشد قطع کردن برنامه پخش زنده ، اما می‌توانست خود را در جبهه‌ی مردم دیده و در کنار خبرنگاران که نمایندگان افکار عمومی و پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند قرار بگیرد و برای دلجویی از آنها گزارشی تهیه می‌نمود.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
شاید نابلدی راننده وگم کردن مسر هم تعمدی بوده!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار