مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: هیات مدیره فعلی خانه مطبوعات قم تا زمان برگزاری انتخابات مجمع و تعیین هیات مدیره جدید به کار خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۶۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 31 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حسین محمودی روز پنجشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: پیرو پیگیری های حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به دستورالعمل جدید خانه مطبوعات، هیات مدیره فعلی موظف است تا زمان برگزاری انتخابات مجمع و تعیین هیات مدیره جدید، نسبت به اجرای امور مربوط و دستورالعمل های ابلاغی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی این اقدام را برای اتمام دوره ماموریت هیات مدیره فعلی خانه مطبوعات قم و همچنین تغییر اساسنامه که ابلاغی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، عنوان کرد و افزود: مجمع اعضای خانه مطبوعات قم در سال گذشته در دو مرحله برگزار شد و اساسنامه به تصویب رسید که مقرر شد مراحل ثبت قانونی این اساسنامه در اداره ثبت صورت بگیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: مقرر شد هیات مدیره فعلی مراحل ثبت اساسنامه را پیگیری کند تا پس از ثبت، درخواست برگزاری انتخابات و ثبت نام نامزدهای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان قم داده شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات و تعیین هیات مدیره جدید، ثبت نام اعضای جدید و پالایش اعضای فعلی بر اساس ضوابط اساسنامه جدید انجام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
مگه قم خانه مطبوعات هم داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار