معاون سازمان زندان‌های کشور گفت: دوره‌های آموزشی برای خانواده زندانیان پس از منویات رهبری فرزانه انقلاب و دستور ایشان به سازمان اجتماعی کشور آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 28 December 2018
معاون اقدامات حمایتی و مراقبت‌های بعد از آزادی سازمان زندان‌های کشور گفت: ۲۶ هزار و ۴۰۰ خانواده زندانی در کشور زیر پوشش برنامه‌های آموزشی اداره کل زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان هستند.

به گزارش ایرنا، مهرداد یکتای درگاه در کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه زندانیان استان همدان یادآوری کرد: این دوره‌ها آموزشی برای خانواده زندانیان با محوریت مهارت‌های اساسی زندگی و مهارت‌های اخلاقی برگزار می‌شود.

معاون سازمان زندان‌های کشور بیان کرد: این دوره آموزشی برای سومین سال متوالی برای خانواده زندانیان در حال برگزار است و در سال نخست با یک برنامه شروع شد.

یکتای درگاه ادامه داد: برنامه‌های آموزشی علاوه بر همسر برای فرزندان زندانیان نیز پیش بینی شده و هدف این سازمان حفظ خانواده‌ها و حریم آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های جنبی و خدمات مشاوره ای، معیشت و ارتزاق خانواده زندانیان نیز مورد توجه است و کمک‌هایی به آنان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار