آیت الله دژکام گفت: آتش به اختیار یعنی عمل کردن به امور بر اساس تصمیم گیری های کلان فرهنگی در این شورا و همه باید واقف باشند که شورای فرهنگ عمومی بر عملکرد آنان نظارت می کند.
کد خبر: ۶۹۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 29 December 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: «آیت‌الله لطف الله دژکام» در یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به عدم پیشرفت برنامه های به دلیل عدم شناخت دستگاه ها از فعالیت ها، گفت: باید با شناخت از اولویت ها، سرفصل ها را برنامه ریزی و ساماندهی کرد تا از موازی کاری پرهیز شود.

 

نماینده ولی فقیه در فارس تأکید کرد: برنامه ریزی بر اساس ظرفیت ها و شرایط استان سبب عملیاتی شدن تصمیم ها و جهت بخشی به مسائل فرهنگی می شود.

 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی تنها یک حامی است و مسئولیت اجرایی بر عهده ندارد، تصریح کرد: آتش به اختیار یعنی عمل کردن به امور بر اساس تصمیم گیری های کلان فرهنگی در این شورا و همه باید واقف باشند که شورای فرهنگ عمومی بر عملکرد آنان نظارت می کند.

 

وی با تأکید بر حمایت از افراد فعال در حوزه های فرهنگی، عنوان کرد: مسئولان در بکارگیری افراد در امور فرهنگی دقت کنند تا افراد مخالف با نظام بر سر کار نیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار