کد خبر: ۶۹۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 31 December 2018
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:متقاضیانی که اراضی کشاورزی و ملی برای اجرای طرح دریافت کردند تا ۶ ماه مهلت دارند طرح مورد نظر را اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزیز فیلی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه امور زیربنایی اظهار کرد: متقاضیانی که اراضی کشاورزی و ملی برای تغییر کاربری جهت اجرای طرح دریافت کردند تا ۶ ماه مهلت دارند که طرح مورد نظر را اجرا کنند.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از مدت تعیین شده مجوز اجرای طرح لغو و‌ زمین باز پس گرفته می‌شود و اگر فرد متقاضی مجددا درخواست دهد باید مراحل صدور مجوز و استعلام‌ها از سر گرفته شود.

وی بیان کرد: طرح‌هایی که اجرا می‌شوند باید توجیه اقتصادی داشته باشند و باعث ایجاد اشتغال شوند.

این مسوول تصریح کرد: تصویب طرح‌ها و واگذاری زمین‌ برای اجرای طرح‌ها باید پس از بازدید و نظارت و صدور استعلام‌ها و مجوزهای لازم باشد و تمام جوانب امر در نظر گرفته شود.

فیلی با بیان اینکه طرح‌های مورد نظر با منطقه سنخیت  داشته باشد افزود: دهمین جلسه کارگروه زیربنای است و در ۹ جلسه گذشته ۱۵۰ طرح مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۲۰ مورد تصویب شد.

در نشست امروز کارگروه امور زیربنای ۲۴ طرح بررسی شد که ۱۰  طرح مورد موافقت قرار گرفت با ۳ طرح مخالفت و سایر طرح‌ها برای بررسی بیشتر به دستگاه مربوطه ارجاع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار