فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه نتیجه مشارکت و همکاری سپاه و ناجا است.
کد خبر: ۷۰۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 14 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با فرمانده جدید سپاه  امیرالمومنین(ع) استان ایلام از سپاه به عنوان مولد انقلاب یاد کرد و گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها این جمله را بیان کردند که اگر سپاه نبود کشور نبود.

 فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: نقش و اهمیت سپاه در دوران جنگ تحمیلی و همچنین همکاری در توسعه و سازندگی کشور بر کسی پوشیده نیست و قطعاً سپاه با امکانات و نیروهای ارزشی که در اختیار دارد می تواند در راه پیشرفت و آبادانی کشور ایران اسلامی قدم های مثبتی بردارد.

 سردار یاری در پایان ضمن تبریک انتصاب جدید سرهنگ جمال شاکرمی به عنوان فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: نیروهای انتظامی استان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، مطالعاتی و برگزاری نمایشگاه های همسو آماده همکاری و تعامل بیشتر با سپاه استان است.

 سپاه و ناجا یک مجموعه ارگانیک هستند

 در ادامه این نشست سرهنگ جمال شاکرمی فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین استان، ناجا و سپاه را یک مجموعه ارگانیک دانست و گفت: تعامل سپاه و ناجا  از بهترین  و شیرین‌ترین  جلسات است.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی خود است، گفت: ما باید نگاه جدیدی در اجرای برنامه های خود داشته و سعی کنیم در انجام خدمت رسانی در زمینه‌های معیشت، مسائل درمانی در سطح استان خصوصاً مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشیم.

 سرهنگ شاکرمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سردار نور علی یاری و مجموعه انتظامی استان در راستای تامین و نظم و امنیت اجتماعی در سطح استان گفت: سپاه استان از برگزاری جلسات و برنامه های مشترک  در بحث نظم و امنیت آماده همکاری و در این خصوص استقبال می کند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار