بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان از مافیای دعوت از خبرنگاران تهرآنی پرده‌برداری کرد:
نادیده گرفتن حضور خبرنگاران استانی به نوعی شبهه بوجود آمدن مافیای دعوت از خبرنگاران تهرآنی در برخی روابط عمومی های صنایع غرب استان را نوید می‌دهد و امری، اتفاقی غیر قابل قبول است.
کد خبر: ۷۰۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 27 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات با ابراز نارضایتی از اعزام 40 خبرنگار از تهرآن به دعوت روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس گفت: بارها مشاهده شده که در مراسم مختلف برخی به دنبال کمرنگ نشان دادن نقش خبرنگاران استان هستند که این عده باید بدانند خبرنگاران استان هرمزگان نباید نادیده گرفته شوند.

کامبیز حسین پور بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان ضمن انتقاد از دعوت خبرنگاران نورچشمی تهرآنی در بهترین فصل سال به بندرعباس و باب شدن اینگونه دعوت‌ها خاطر نشان کرد: چنین اتفاقاتی اصلا زیبنده استان نیست و این در حالی است که تمامی رسانه‌های سراسری در استان هرمزگان دارای نمایندگی هستند.

حسین پورضمن انتقاد شدید از برخی روابط عمومی‌های صنایع غرب که تحت عناوین مختلف به صورت فله‌ای از خبرنگاران تهرآنی در مراسم مختلف دعوت می‌کنند و زحمات سالیانه خبرنگاران استانی را نادیده می‌گیرند گفت: خبرنگاران استان همواره در گرمای 50 درجه تابستان با جان و دل زحمت می‌کشند و اخبار استان را انعکاس می‌دهند که نادیده گرفتن حضور خبرنگاران استانی به نوعی شبهه بوجود آمدن مافیای دعوت از خبرنگاران تهرآنی در برخی روابط عمومی های صنایع غرب استان را نوید می‌دهد و امری، اتفاقی غیر قابل قبول است.

این فعال مطبوعاتی با انتقاد شدید از سیاست‌گذاری اشتباه برخی روابط عمومی‌های استان اضافه کرد: ما در استان خبرنگاران بسیار خوبی داریم که بیش از سی سال سابقه درخشان مطبوعاتی و رسانه‌ای دارند و صاحب سبک نیز هستند که برخوردهای اینچنینی نوعی توهین به اهالی رسانه به شمار می‌رود و مسوولان امر باید تدبیری بیاندیشند و به بانیان این امر تذکر دهند.

وی در ادامه این حرکت را بدعت ناخوشایندی برای برخی روابط عمومی ها عنوان کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها اجرایی دولتی و خصوصی می‌بایست به روابط عمومی های زیر مجموعه خود تذکر دهند که اطلاع رسانی خود را از طریق خبرنگاران مستقر در استان به سرانجام برسانند.

خبرنگاران استان هرمزگان نباید نادیده گرفته شوند
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار