مسئولین محترم متولی درمان گاهی در بخش حوادث بیمارستان ها سرزده و بدون اطلاع قبلی حضور یابید و به دست پختتان نگاهی بیندازید، شاید مراجعه کننده بعدی خودتان یا کسی از خانواده شما باشد.
کد خبر: ۷۱۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 09 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، شهر بندر عباس به دلیل دور بودن از مراکز سایر استان‌ها و به دلیل مسافرپذیر بودنش و همچنین وجود امکانات تشخیصی و نیروی متخصص زبده در تمامی رشته‌ها به یکی از قطب‌های پزشکی در جنوب کشور تبدیل شده است.

علاوه بر هرمزگانی‌های عزیز تعداد زیادی از ساکنان استانهای مجاور نظیر سیستان‌وبلوچستان، بوشهر، کرمان و فارس برای تشخیص و مداوای بیماری‌های خود به هرمزگان سفر می‌کنند.

به دلیل مسافر پذیر بودن استان و وجود نخلستان ها و همچنین تردد زیاد با وسایل نقلیه‌ی موتوری میزان تصادفات و حوادث ناشی از سقوط از درختان نخل در فصول مشخصی افزایش می‌یابد.

در ایام تعطیل به دلیل هجوم مسافران از استان‌های مجاور میزان تصادفات و مراجعین بیمارستانی افزایش می‌یابد.
متأسفانه به جای اینکه در این ایام نیروهای درمانی با برنامه‌ریزی دقیق پاسخگوی مراجعین حوادث مذکور باشند، پزشکان اغلب این مراکز به دلیل عدم نظارت متولیان درمان در تعطیلات به سفر رفته و امر درمان مراجعین با مشکل مواجه می‌شود.

در دو شب گذشته مصدومین تصادفات رانندگی منتقل شده به بیمارستانهای خلیج‌فارس و بیمارستان صاحب‌الزمان با این جمله مواجه می‌شوند که پزشکان جراح مغز و اعصاب این مراکز به مرخصی رفته‌اند و بیماران به بیمارستان شهید محمدی و یا مراکز خصوصی انتقال می‌یابند.

از طرفی پزشکان شهید محمدی نیز به بهانه نداشتن تخت "بخش مراقبت‌های ویژه" از پذیرش بیماران این مراکز سر باز می‌زنند.
حال باید پرسید متولی نظارت بر کشیک پزشکان در بیمارستان ها چه کسی می باشد؟
آیا قابل قبول است که هر سه پزشک جراح مغز و اعصاب یک بیمارستان (صاحب الزمان) با هم به مرخصی بروند و چرا مسئولین بیمارستان و درمان استان نظارتی بر این موضوع نداشته‌اند؟

همزمان با سفر دسته جمعی این متخصصان، جراح مغز و اعصاب بیمارستان خلیج فارس هم به مرخصی رفته است.
تلمبار شدن بیماران تصادفی بد حال در اورژانس بیمارستان شهید محمدی در ایام دهه فجر اگر چه قطعاً عمدی نیست ولی سهواً هم که باشد موجب بی‌اعتباری و بی‌آبرویی سیستم درمانی دولت گردیده که متأسفانه به نام انقلاب و نظام تمام می‌شود.

اگرچه ریاست محترم دانشگاه به دلیل پروازی بودنشان و حضور پاره وقتی و عدم حضورشان خصوصاً در ایام تعطیل در استان جهت سرکشی و نظارت بر رسیدگی به بیماران، عذر شرعی بدتر از گناه دارند ولی معاونان ایشان می‌توانند نظارت بیشتری بر نحوه مرخصی رفتن پزشکان در بیمارستانها داشته باشند تا با جان و سلامتی مردم بازی نشود.

مسئولین محترم متولی درمان گاهی در بخش حوادث بیمارستان ها سرزده و بدون اطلاع قبلی حضور یابید و به دست پختتان نگاهی بیندازید، شاید مراجعه کننده بعدی خودتان یا کسی از خانواده شما باشد.

در روزهای تعطیل درمان استان هرمزگان هم تعطیل می‌شود
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بله کاملا درسته شهرهای سیرجان کهنوج جیرفت ایرانشهر چابهار لار گراش داراب و...طبق گزارشات و تماس‌های 115 مرتباً بیماران تصادفی شونو به بندرعباس میفرستند
بیماران الکتیو زیادی هم سرپائی میان به دلیل نزدیکتر بودن به بندر تا سایر مراکز استانها مسئله خدمات اورژانس بیمارستانها در ایام تعطیله
جعفر احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
خداییش کاری به خوب یا بد بودن مسئولان ندارم
ولی جان بیماران پشیزی برای این پزشکان و مسئولان ارزش ندارد
بیماران با سختی تمام در بیمارستانها پذیرش می شوند به راحتی پولشان را میگیرند و به راحتی بیمارشان را راهی سردخانه میکنند

آی سی یو بیمارستانها نیروهای طرحی کار می کنند از بیماری که مثلا در بخش مراقبت های ویژه بستری است درست مراقبت نمی کنند با واتساپ و اینستا و غیره سرگرم هستند و در نهایت پس از مرگ بیمار می گویند از دست این کیس هم راحت شدیم

خدایا کجایی

پزشکان بندرعباس اصلا عاطفه ندارند به خدای احد و واحد قسم بسیاری از بیمارانی که در بیمارستانهای بندرعباس در حال مرگ بودند پس از انتقال به بیمارستانهای یزد و اصفهان و شیراز و تهران پس از ۱۰ روز بستری با حال خوب مرخص شدند

و کسانی که انتظار خوب شدن کشیدن پارچه سفید را بر روی صورتشان کشیدند و خانواده را عزا دار کردند

چه کسی می خواهد پاسخ بدهد

متاسفانه خبرنگاران استان هم یا بیسواد هستن یا دنبال پول
البته به شما جسارت نشود

وضعیت مردم را همه می دانند نیازی به روضه خوانی نیست باید خبرنگاری با دل و جرات باشد تا حق مردم را مطالبه کند شما که در تابناک هرمزگان کار می کنید ترا به خدا دلتان به حال مردم بسوزد

من گزارش های شما را می خوان خیلی زیباست خداییش درد دل همه ما است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار