رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اجرای موفق طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در سه شهرستان بندرعباس، میناب و قشم از مشارکت بیش از سه هزار دانش آموز هرمزگانی در فرآیند اجرای این طرح خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 09 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از دبستان معراج به عنوان واحد آموزشی پایلوت در اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) از مشارکت بیش از سه هزار دانش آموز هرمزگانی در فرآیند اجرای این طرح خبر داد.

وی سرنوشت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را وابسته به دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: رسالت مهم این قشر در دوران تحصیل، فراگیری عمیق و کارآمد علوم گوناگون برای شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامی است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: مسئولان سطوح مختلف مدیریتی باید ادای حق انقلاب را به جای آورند و عملکردی بسیجی‌وار و جهادگونه داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در تشریح مراحل اجرایی طرح نماد در استان هرمزگان، اظهار داشت: این طرح در مرحله نخست، طی سال تحصیلی 97-96 مجموعاً در 12 آموزشگاه از شهرستان‌های میناب و بندرعباس و در مرحله دوم در تمام مدارس شهرستان قشم با موفقیت اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: بالغ بر سه هزار دانش‌آموز از مقاطع مختلف تحصیلی در جریان اجرای این طرح حضور داشتند و 240 نفر در اجرای بخش‌های مختلف طرح مشارکت فعال نموده‌اند که در همین راستا 60 جلسه کارگاه برای کارکنان، 96 نشست برای والدین و 64 جلسه غربالگری برای دانش‌آموزان دو شهرستان بندرعباس و میناب برگزار شد.

اجرای موفق طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و قشم/ مشارکت سه هزار دانش آموز هرمزگانی در فرآیند اجرای طرح نماد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار