در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از تولید ملی انجام شد؛
محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین قضایی از بخش های مختلف و طرح توسعه فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس «بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان» بازدید نمودند.
کد خبر: ۷۱۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 09 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای حمایت از تولید ملی؛ محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین قضایی از بخش های مختلف پالایشگاه ستاره خلیج فارس «بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان» و طرح توسعه فاز سوم این پالایشگاه بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید با تجلیل از زحمات خالصانه و توانایی های متخصصان این مجموعه عظیم صنعتی خاطر نشان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس نماد تکیه بر دانش و تخصص داخلی و فرهنگ و روحیه بسیجی است.

وی در ادامه افزود: متخصصان توانمند داخلی با همت والا و تلاش خالصانه خود، توانستند فعل ما می‌توانیم را به بهترین شکل ممکن صرف کنند و به لطف خدای متعال فازهای مختلف این پالایشگاه را یکی پس از دیگری افتتاح نمایند. 

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی در روند ساخت و توسعه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ابراز داشت: خودکفایی در امر تولید فرآورده‌های نفتی علی الخصوص فرآورده استراتژیک بنزین، پالایش 360 هزار بشکه در روز میعانات گازی و استمرار عملیات برداشت گاز غنی از میدان گازی مشترک پارس جنوبی از اهداف ماست و لحظه ای از تلاش دست برنخواهیم داشت.

محمدعلی دادور اضافه کرد: کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و محصولات‌مان مطابق استاندارهای کیفی اروپا تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: جلوگیری از صادرات مواد خام و تبدیل آن به فرآورده‌های با ارزش‌تر غایت ستاره خلیج فارس است و این مسأله می‌تواند به اشتغال‌زایی گسترده در استان هرمزگان و کشور بیانجامد.

شایان ذکر است: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در زمینی به مساحت 700 هکتار در ضلع غربی پالایشگاه بندرعباس ساخته شده و ظرفیت این پالایشگاه 360 هزار بشکه میعانات گازی است که در قالب سه فاز 120 هزار بشکه‌ای در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار