به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 09 February 2019

تجدید میثاق رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان هرمزگان با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدا

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره) تجدید میثاق و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام نمودند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین اکبری و مسئولان قضائی استان هرمزگان با قرائت فاتحه و اهدای گل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ارواح طیبه شهیدان علو درجات را مسئلت کردند.

در جریان این مراسم ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با اشاره به اینکه شهدا برای رسیدن به مدارج عالی کمال از تمامی تعلقات دنیوی دست کشیدند، اظهار داشت: شهیدان برای رسیدن به معشوق خود دلبستگی‌های دنیا را پشت سر گذاشتند و به سوی منزلگاه ابدی خود رهسپار شدند و به همین واسطه شهدا رمز عزت و سربلندی ایران اسلامی   هستند .

وی اطاعت از خداوند متعال، پیروی از ولایت فقیه، دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تعدی دشمنان را مهترین  میراث شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: در جایی که مسئله بقای اسلام مطرح است تقیه جایگاهی ندارد و شهدا با درک این حقیقت و نثار جان شیرین خود زمینه حفظ کیان نظام اسلامی را فراهم ساختند.

این مقام قضایی در ادامه افزود: درک اهداف و تداوم راه شهدا وظیفه خطیر مسئولین است زیرا شهیدان در زمانه خود به درستی و با احساس مسئولیت تکالیف خود را ادا نمودند و هم اکنون بازماندگان از قافله شهدا وظیفه انتقال پیام ارزشمند آنان در پاسداشت ارزش‌ها و ارائه خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران را عهده دار می باشند.

تجدید میثاق رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان هرمزگان با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدا
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار