آيت‌الله نعيم‌آبادى در جمع ووشوكاران:
نماينده ولى فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در جمع ووشوكاران با بيان اينكه مقتدرانه و با یاد خدا در ميادين حاضر شويد، تصريح كرد: جوانان هرمزگانى مى‌توانند در ووشو جهانی شوند.
کد خبر: ۷۱۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 09 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، آيت‌الله غلامعلى نعيم‌آبادى ظهر امروز در جمع اعضاء و ورزشكاران هيأت ووشوی هرمزگان ضمن تسليت به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ما بر اين باوريم كه انسان هرچه بخواهد همان مى‌شود و خواستن، توانستن است و اگر بخواهيد، قطعأ مى‌توانيد در رقابت‌هاى كشورى پيش رو قهرمان شويد و به تيم ملى راه يابيد.

وى در خصوص بالا نگه داشتن روحيات معنوى در زمان مسابقات، افزود: بحث پيروزى خواستن و نخواستن است و اگر بخواهيد برنده شويد، قطع به یقین پيروز مى‌شويد و اگر ترديد داشته باشيد كار سخت خواهد شد البته در مسابقات با توكل به خدا و با وضو وارد ميدان شدن موجبات پیروزی و غلبه بر حريفان را براى شما فراهم مى‌کند.

نماينده ولى فقيه در هرمزگان با بيان اينكه ووشو در كشور ما يک ورزش بيگانه نيست و خيلى هماهنگ و نزديک با ورزش‌هاى ايرانى است، بيان كرد: درست است خواستگاه اين ورزش كشور چين است اما كشور ما نه در بخش نمايشى و استفاده از سلاح‌هايى مانند چوب و شمشير بيگانه است و نه در بخش مبارزه چراكه اين بخش داراى فنون درگيرى و كشتى است و كشتى هم جزو ورزش‌هاى باستانى ما محسوب مى‌شود و استفاده از چوب و نيزه نيز از دوران قديم مورد استفاده ايرانى‌ها بوده است.

آيت‌الله نعيم‌آبادى يادآور شد: همانگونه كه مطلع هستم، هرمزگان در ورزش ووشو داراى جايگاه خوبى در سطح كشور است و به روزهاى اوج اين ورزش در دنيا خوشبينم چراكه اين رشته مهيج و زيبا جايگاه خوبى در ميان جوانان پيدا كرده است.

وى عنوان داشت: خبرهاى خوبى از پيشرفت ووشوى ايران شنيده مى‌شود كه اين موضوع نشان از برنامه‌ريزى دقيق مسؤولان و علاقمندى بى‌حد و وصف جوانان به اين ورزش است.

امام جمعه بندرعباس در پايان خاطرنشان ساخت: اميدوارم خبرهاى خوبى از اصفهان به من برسد و شاهد درخشش ووشوكاران هرمزگان در رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى باشم.

لازم به ذكر است؛ پيش از سخنان آيت‌الله نعيم‌آبادى نماينده ولى فقيه در استان و امام جمعه بندرعباس، دكتر عبدالوهاب قاضى عضو هيأت رئيسه ووشوى هرمزگان و عليرضا بهرمن رئيس هيأت ووشوی استان در سخنانى به جايگاه ووشوى هرمزگان در كشور و پيشرفت ووشوى ايران در دنيا اشاره و گزارشی از فعالیت‌های این هیأت ارائه کردند.

مقتدرانه و با یاد خدا در ميادين حاضر شويد / جوانان هرمزگانى مى‌توانند در ووشو جهانى شوند/ ووشو در كشور ما بيگانه نيست
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار