اولین دوره فوتسال کوتاه قامتان به میزبانی قائمشهر با شعار" کوتاه قامتی محدودیت نیست، بلند همتی افتخار است" برگزار مي شود
کد خبر: ۷۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 04 August 2015
 به گزارش تابناک به روایت از مازند لیگ مسئول روابط عمومي اداره ورزش و جوانان قائمشهر ضمن تأئيد اين خبر گفت: براي اولين بار در كشور قصد داريم  مسابقات فوتسال بين كوتاه قامتان كشور را روزهاي پنجشنبه و جمعه، 15 الي 16 مرداد ماه در قائمشهر برگزار كنيم.
عباس اكبرزاده در ادامه افزود: اين مسابقات روز پنجشنبه از ساعت 18 در سالن سرداران قائمشهر آغاز مي شود و مسابقات رده بندي و فينال نيز از ساعت 9 صبح روز جمعه برگزار مي شود.
اكبرزاده برگزاري اين مسابقات را سبب افزايش روحيه و انگيزه كوتاه قامتان فوتساليست كشور دانست و گفت: در اين دوره از مسابقات كه براي اولين بار برگزار مي شود تيم هايي از استان هاي خوزستان، همدان، گیلان، البرز، تهران و مازندران برگزار مي شود.
وي خاطرنشان كرد: اين مسابقات به همت  انجمن کوتاه قامتان شهرستان قائم شهر و با شعار" کوتاه قامتی محدودیت نیست، بلند همتی افتخار است" برگزار مي شود و جایزه تیمهای اول تا سوم به ترتیب، مبالغ 10، 7 و 4 میلیون ریال می باشد و تیم برتر به مراحل بعد راه پیدا می کند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: از ورزش دوستان مازندران دعوت مي كنيم جهت گرم كردن تنور اين مسابقات براي تماشاي اين مسابقات به سالن سرداران تشريف بياورند و بدون شك بازي هاي قابل توجهي را از اين عزيزان شاهد خواهند بود.
مسئول روابط عمومي اداره ورزش و جوانان قائمشهر در پايان گفت: تمام تلاش خود را به كار مي گيريم تا اين مسابقات به نحو احسن برگزار كنيم. همچنين قصد داريم شرايطي را فراهم كنيم تا ليگ فوتسال كوتاه قامتان كشور راه اندازي شود كه براي رسيدن به اين هدف، نيازمند حمايت و همدلي مسئولان در همه ارگان ها مي باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار