بیانیه انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان؛
این حادثه تروریستی سند دیگری بر مظلومیت ملت ایران بود. دشمنان اسلام و انقلاب بغض فروخورده ناشی از نمایش وحدت ملی ایران را با ترور نشان دادند رفتاری که بر خلاف همه اصول انسانی و قواعد اخلاقی است و تردیدی نیست که پاسخی سخت در انتظارشان خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 15 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، شهادت جمعی از رزمندگان غیور اسلام در حادثه تروریستی جاده خاش، زاهدان نشان از کینه عمیق دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران دارد.

شاید به باور آنان نمی‌گنجید که جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم 22 بهمن به یک گردهمایی بی‌نظیر ملی تبدیل شود.

حادثه تروریستی زاهدان موجب افزایش تنفر از دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی شد

آنان باور نمی‌کردند ملت سرافراز ایران با همه موانع و مشکلاتی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه بیگانگان بود به ندای رهبر و مقتدایشان لبیک گویند. به یقین 22 بهمن 1397 با حضور پرشور مردم به ماندگارترین حماسه مبدل گردید.

طبیعی است که دشمن چنین حمایت ملی را بر نتابد و دست به چنین اقدام مذبوحانه و ناشیانه بزند.

پیام روشن ملت به این اقدامات کور اینست؛

1- ما را از ترور، تحریم، جنگ و اقدامات ددمنشانه نترسانید. چهل سال تجربه تلخ این رفتارها را داریم و راه مقابله با آنها را به خوبی می‌دانیم و یقین بدانید پاسخی سخت در انتظارتان خواهد بود.

2- حادثه تروریستی زاهدان نقشه شوم مثلث فریب خوردگان، اسرائیل غاصب، و آمریکای جنایتکار را برملا کرد. نقشه‌های ناجوانمردانه که حاصل تفکرات منحرف و کج فهم خارجی است و گروهک‌های منفور عروسک خیمه شب‌بازی آنها شده‌اند.

3- مردم ایران همواره قدردان تلاش‌ها و ایثارگری‌های فرزندان غیور خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نهادهای انتظامی و امنیتی هستند و بخوبی می‌دانند آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی آنان است.

4-تلاش‌های مذبوحانه آمریکا و قدرت‌های استعمارگر و ایادی خود فروخته آنان در منطقه در ترویج ایران هراسی و انزوای ایران نه تنها نتیجه نداده است بلکه به روشنی دریافته‌اند که حاصل این اقدامات افزایش اقتدار، انسجام و وحدت ملی، پیوند بیشتر مردم با ولایت فقیه و مسولین خدوم بوده و خدشه‌ای بر وحدت ملی و اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران وارد نخواهد کرد. هر کجا ایران از ملت‌های ستمدیده حمایت کرده، دشمن به حول و قوه الهی شکست خورده و عزت مندی ملت ایران در منطقه افزایش یافته است.

5- منافقین کوردل و گروهک‌های خون آشام و دشمنان قسم خورده قطعاً پاسخ کوبنده فرزندان ایران را بخاطر چنین جنایت هولناکی بزودی دریافت خواهند کرد.

6-رسانه‌های جمعی اعم از مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری در این راستا همگام با ملت شریف ایران کمافی‌السابق در انعکاس حقایق و روشنگری، خلق حماسه‌های ملی، انتشار اخبار و اطلاعات صادقانه با تکیه بر اصل صحت، دقت و سرعت به عنوان دژی محکم مقابل امپراطوری رسانه‌های بیگانه خواهند ایستاد و اخبار و اطلاعات خود را از مراجع مربوطه اخذ و با رعایت مصالح جامعه منتشر خواهند کرد.

7-این حادثه تروریستی سند دیگری بر مظلومیت ملت ایران بود. دشمنان اسلام و انقلاب بغض فروخورده ناشی از نمایش وحدت ملی ایران را با ترور نشان دادند رفتاری که بر خلاف همه اصول انسانی و قواعد اخلاقی است و تردیدی نیست که پاسخی سخت در انتظارشان خواهد بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار