دستور جالب فرمانده سپاه امام سجاد:
سرهنگ اباذر سالاری گفت: تمام فرماندهان نواحی مقاومت بسیج ملزم خواهند بود سوله‌های ورزشی را که در اختیار دارند، جهت تسهیل امور جشن و مراسم ازدواج جوانان و مردم، به طور رایگان در اختیار مردم قرار دهند.  
کد خبر: ۷۱۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 15 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، از زمان انتصاب فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اتفاقات متعدد و جالب توجهی را در سطح استان هرمزگان شاهدیم که از جمله آن می‌توان به روحیه جوانگرایی جوان‌ترین فرمانده استانی سپاه پاسداران اشاره کرد.

سرهنگ اباذر سالاری به تازگی در جمع فرماندهان سپاه شهرستان‌ها اظهار داشت: تمام فرماندهان نواحی مقاومت بسیج ملزم خواهند بود سوله‌های ورزشی را که در اختیار دارند، جهت تسهیل امور جشن و مراسم ازدواج جوانان و مردم، به طور رایگان در اختیار مردم قرار دهند. 

وی در ادامه افزود: سپاهی در شهرستان فعال است که بتواند حرکت‌های جهادی داشته باشد و خدمات آن هدفمند و قابل لمس برای مردم و مردم آن را از خود بدانند.

سوله‌های ورزشی سپاه در اختیار مراسم‌های ازدواج قرار گیرد
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تأکید بر مسئله کادرسازی تصریح کرد: اولویت سپاه پاسداران باید ایجاد اشتغال مردم و جوانان در محله اسلامی باشد؛ مردم باید احساس کنند سپاه در کنار آنان است. مردم‌یاری و مردم‌محوری مبنای حرکتی فرماندهان در تقویت محله اسلامی باشد. 

سالاری اضافه کرد: اصل و اساس کار ما در استان، کمک به تسهیل‌گری در کار مردم و دلسوزان خدمت و اشتغال، برداشتن موانع و مشکلات و مطالبه‌گری باشد، ظرفیت رسانه‌ها را به کمک بگیرید.

وی اظهار داشت: وقتی فرماندهان از ظرفیت‌ها برای مردم هزینه کنند، مردم سپاه را در همه موارد، پشتیبان و همراه خود می‌بینند و این شاخصه یک فرمانده خوب در شهرستان و محله اسلامی است. 

سالاری تأکید کرد: برای اینکه مردم بتوانند در آخر هفته‌ها از ظرفیت سالن‌های ورزشی سپاه استفاده کنند، بسیج رسانه اطلاع‌رسانی گستره‌ای در تمام شهرستان‌ها داشته باشد و پس از آن، برای مراجعه مردم نوبت‌دهی و رایگان با حفظ مبانی و اصول دینی ارائه شود. 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، به ظرفیت‌های بسیج اشاره کرد و افزود: سپاه شهرستان ظرفیت تخصصی و قشری خود را جهت تسهیل در امر ازدواج آسان بسیج کند، تمامی امکانات مورد نیاز از قبیل گروه‌های فرهنگی هنری، اقشار بسیج، سالن‌های فرهنگی و ورزشی را در اختیار داریم. 

وی گفت: نگاه ما مشارکت با مردم و دخیل کردن مردم در امور خودشان است و فرماندهان سپاه شهرستانی این را به عنوان مهم‌ترین شاخصه و ملاک ارزیابی خود بدانند. 

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: وقتی ما می‌توانیم از ظرفیت دریای بی‌نهایت بسیج بهره ببریم که هیچ قدرتی چه در داخل و چه در دنیا ندارد، برداشتن یک لیوان از این دریای عظیم معنا ندارد، امیدوارم فرماندهان در این زمینه ساختارشکنی کرده و آنچه را که لازم است برای تحقق و تقویت یک محله اسلامی انجام دهند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار