چند روزی است که در فضای مجازی تبلیغات اکران مستند دریابست در حال خودنمایی بود که ناگهان خبر لغو اکران این مستند؛ حاشیه جدیدی را به دغدغه های مردم اضافه کرد!!!
کد خبر: ۷۱۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 16 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مستند دریابست به کارگردانی محمود شهبازی به بررسی مشکلات صیادان استان بویژه صیادان مکران پرداخته که مورد استقبال مردم استان و کشور قرار گرفته است تا جایی که موفق به کسب جایزه از جشنواره مردمی فیلم عمار شد.

هفته پیش و پس از بازدید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سواحل مکران و بررسی این موضوع توسط این مقام عالی رتبه نظامی؛خبری مانند یک بمب استان هرمزگان و نهایتاً کشور را تکان داد و آن خبر این بود: کشتی های صید ترال معروف به کشتی های چینی توسط نیروی دریایی سپاه توقیف و ماهی‌های این کشتی در بین مردم با نازلترین قیمت(۴۰۰۰تومان) فروخته شد.

بعد از اعلام این خبر و ابراز خوشحالی مردم؛ شامگاه سه‌شنبه وصبح چهارشنبه؛ تبلیغات اکران مستند دریابست به کارگردانی محمود شهبازی در سینما ستاره جنوب؛ به صورت گسترده در فضای مجازی پخش و دست به دست شد؛ اما این پایان ماجرا نبود!!!

از صبح روز پنجشنبه و طی یک هجمه سایبری از پیش تعیین شده؛ کلیدواژه نه به لغو دریابست در فضای مجازی منتشر شد.

این درحالی است که پیگیری های خبرنگار تابناک هرمزگان مشخص نموده که از سوی عوامل سازنده مستند؛ تا ظهر روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷؛ اقدامی برای اخذ مجوز اکران صورت نگرفته و تنها در یک‌ساعت پایانی وقت اداری تاریخ فوق‌الذکر؛ یک درخواست در دبیرخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت و مراحل صدور مجوز انجام نشده و نکته سؤال برانگیز این است که وقتی مجوزی صادر نشده است؛ این هجمه نادرست و غیرواقعی با چه هدفی پخش شده و چرا در آستانه سفر رییس جمهور؛ استان باید درگیر یک زیاده خواهی و قانون گریزی باشد؟!!!

مستند خوب اما پر حاشیه!!!/مجوزی صادر نشده است که لغو شده باشد!!!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار