پس از يک هفته رقابت‌های‌ سخت و نفسگیر؛
تيم منتخب ووشو رده‌هاى سنى پسران هرمزگان با حمايت مالى شركت يامى‌ترابر توانست در رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى، يك مدال طلا، ٤ نقره و ٣ را براى هرمزگان به ارمغان بياورد.
کد خبر: ۷۱۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ 17 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، پيکارهای ووشوی قهرمانی رده‌های سنی کشور (گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزى شكوهمند انقلاب اسلامی) در بخش پسران که حکم انتخابی تيم ملی را داشت و از روز سه‌شنبه با حضور نمايندگان 35 تيم از استان‌های سراسر کشور به ميزبانی نجف‌آباد اصفهان و در سالن «موهبت» آغاز شده بود، امروز (شنبه) با شناخت نفرات و تيم‌های برتر به اتمام رسيد.

در پايان و در مجموع دو بخش ساندا و تالو، تيم اصفهان با اتکاء به درخشش تالوکاران خود، جام قهرمانی را بالای سر برد و با کسب 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز، سکوی نخست را به نام خود ثبت کرد.

زنجان با 5 مدال طلا، 5 نقره و يک برنز به‌عنوان نايب‌قهرمانی دست يافت و تهران الف با 4 طلا، 2 نقره و يک برنز به مقام سومی رسيد.

تيم منتخب ووشو رده‌های سني هرمزگان با حمايت مالى شركت يامى‌ترابر توانست در اين رقابت‌ها يك مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز را براى هرمزگان به ارمغان بياورد.

اين رقابت‌ها به‌مدت يك هفته از 22 لغايت 27 بهمن‌ماه جارى با حضور 700 ووشوكار از سراسر كشور در سالن دوهزار نفرى موهبت نجف‌آباد استان اصفهان برگزار شد كه يامى‌ترابر هرمزگان در نهايت به‌عنوان ششمی تيمى بسنده كرد.

تيم منتخب ووشوى پسران هرمزگان در رده‌هاى سنى پايه در بخش ساندا 21 بهمن ماه براى حضور در رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى عازم نجف آباد شد.

اين رقابت‌ها در بخش ساندا از 22 لغايت 24 بهمن‌ماه جارى به ميزبانى نجف‌آباد برگزار شد و رقابت‌ها در بخش تالو نيز از تاريخ 24 لغايت 27 همین ماه پيگيرى شد.

محمدرضا اسماعيلى با كسب مدال نقره در ساندا، و در بخش تالو نيز بنيامين تنی با كسب يک مدال طلا، يک نقره و يک برنز، اميرحسين چرزه با كسب دو مدال نقره، مهدی خداشناس و اميرمحمد آذرنگ هر كدام با كسب يک مدال برنز نفراتى از استان هرمزگان هستند كه به اردوی تيم ملی دعوت شدند.

نفرات برتر اين رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا به اردوی آماده‌سازی تيم ملی جوانان ايران دعوت می‌شوند.

اردوی تيم کشورمان، اواخر ارديبهشت‌ماه در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهرآن آغاز می‌شود و تيم ملى ووشوی جوانان ايران، سال آينده پيکارهای قهرمانی آسيا در برونئی را پيش روی دارد.

ووشوکاران یامی‌ترابر در قلب ووشوی ایران درخشیدند/ 8 مدال رنگارنگ حاصل تلاش ووشوکاران هرمزگانی
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار