کد خبر: ۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 04 August 2015
رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از اعزام اعضای قرارگاه اتحادیه استان برای شرکت در اردوی فرزندان آفتاب خبر داد.

مهیار فتحی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : 15 نفر از اعضای قرارگاه استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برای شرکت در اردوی آموزشی تشکیلاتی فرزندان آفتاب به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی اردوی فرزندان آفتاب را ویژه اعضای قرارگاه های استانی سراسر کشور عنوان و اظهار کرد : این اردو شامل برنامه های معرفتی تربیتی شامل پلی به آینده رهنمودها و شب توحیدی رصد آسمان و سخنرانی توحیدی است.
وی بیان کرد : برگزاری کلاس های آموزشی ، علمی تحصیلی ، کلاس های گفت و گو با موضوعات طب اسلامی و ایرانی ، اقتصاد مقاومتی ، مشاوره علمی و تحصیلی ، شاخصه های مکتب امام خمینی (ره) با نگاه به سخنرانی 14 خرداد 94 مقام معظم رهبری ، استکبار ستیزی ، بزرگداشت شهدا و فرهنگ مقاومت با محوریت یادواره ها از جمله دیگر برنامه های این اردو است.
فتحی پور خاطر نشان کرد : در این اردو برگزاری کارگروه های تخصصی بحث و تبادل نظر برنامه ریزی شده که دانش آموزان درباره موضوع تعیین شده به بیان نظرات و دیدگاه های خود می پردازند و در پایان نیز جمع بندی کارگروه به صورت بیانیه و سند منتشر می شود.
اردوی آموزشی تشکیلاتی فرزندان آفتاب تا 19 مرداد در مشهد مقدس ادامه دارد.
در سال تحصیلی 94 - 93، افزون بر 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار