تابناک گزارش می دهد؛
با حضور بخشدار و دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه ظهر امروز دوشنبه (۶ اسفندماه ۹۷) جلسه ستاد نوروزی در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 25 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بخشدار مرکزی کهگیلویه اظهار داشت: در جلسه ستاد سفر نوروزی، آماده سازی روستاها و مناطق گردشگری و تفریحی و اماکن متبرکه جهت پذیرایی از مسافران نوروزی بر عهده دهیاری ها و بخشداری است.
وی افزود: شهرستان کهگیلویه باتوجه به موقعیت آب و هوایی و فصلی خاصی که دارد در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مسافران، زائران و گردشگران از تمامی استان های همجوار است.
سید شرمت الله حسینی پرور ابراز داشت: با توجه به فراوانی نزول بارش های الهی امسال و سرسبزی و لطافت خاص منطقه به عنوان میزبان وظیفه داریم تا با فراهم نمودن امکانات و شرایط مطلوب برای مسافران نوروزی از ظرفیت آنها به عنوان سفیران گردشگری این شهرستان استفاده نماییم.
وی ادامه داد: دهیاران، در واقع نمایندگان دولت تدبیر و امید در روستاها هستند و عملکردشان با تشکیل کمیته ارزیابی تا آخرین روز از تعطیلات به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
حسینی پرور بیان داشت: دهیاران مقام عالی اجرایی دولت در روستا هستند پس باید خود را باور کرده و نسبت به انجام وظایف خود با احساس مسئولیت بیشتری اقدام نمایند.
وی افزود: بخش مرکزی کهگیلویه دارای پتانسیل های بسیار زیادی است پس باید با استقبال و میزبانی بسیار خوب از مسافران نوروزی، شهرستان خود را معرفی نماییم تا آنها بعد از بازدید و در برگشت به شهرستان خود به عنوان سفیر تبلیغی در شهرستان های خود عمل کنند.
بخشدار مرکزی کهگیلویه تصریح کرد: پاکسازی ورودی روستاها و معابر، بررسی وضعیت مخازن آب، نظافت مساجد و نیز حفاظت از محیط زیست از عمده وظایف دهیاران است.
وی افزود: با توجه به احتمال بارندگی در ایام نوروز، با هماهنگی دهیاران مساجد برای پذیرایی از مسافران و گردشگران آماده باشند.
حسینی پرور عنوان کرد: دهیاران مؤظفند در ایام نوروز تمامی مسائل امنیتی را گزارش دهند و ضمن برقراری نظم و امنیت روستاها آماده ارائه هرگونه خدماتی باشند.
وی در پایان از فرماندار کهگیلویه و معاون فرماندار به دلیل بازدید و سرکشی از روستاها تقدیر و تشکر کرد.

گزارش و تنظیم: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
جلسه ای که خروجی نداره چه ارزشی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار