مشت خالی مدیران در برابر مردان دست بسته؛
تابناک: گرچه فضای مجازی آن هم به مدد کاربران شخصی فرش قرمز برای میزبانی از شهدای غواص استان پهن کرده است اما غفلت سازمان های فرهنگی فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۷۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 04 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) اصفهان میزبان قهرمانان دست بسته کشور خواهد بود اما شهر هنوز آمادگی این میزبانی بزرگ را در خود نیافته است!.

خبری از جمله ها و عبارات سازمان های فرهنگی برای استقبال از این شهدا در شهر نیست و تنها در برخی مصاحبه ها تنها به عنوان کردن چند جمله شعاری و کارنامه پرکن بسنده شده است.

شب شهادت امام صادق مردم قطعا بدون هیچ بخشنامه یا دعوت نامه ای در عرصه حضور خواهند یافت و میهمانی پرشکوهی را برای قهرمانان دیارشان رقم خواهند زد اما این روزها می گذرد و کم کاری نهادها و مسئولان فرهنگی برای استقبال و ایجاد موج اطلاع رسانی در استان خوش سابقه نخواهند ماند!.

گرچه فضای مجازی آن هم به مدد کاربران شخصی فرش قرمز برای میزبانی از شهدای غواص استان پهن کرده است اما غفلت سازمان های فرهنگی فراموش نخواهد شد.

حداقل اقدام در این زمینه می توانست ساخت برنامه های تلویزیونی و رادیویی مرتبط باشد که از آن هم دریغ شده است و رسانه ملی در استان اصفهان پشت سر نهادهای فرهنگی کج دار و مریض این عرصه را طی می کند.

بنرهای سطح شهر هم که محدود به مناطقی در مرکز شهر شده است هم که جای خود دارد!.

هنرمندان ، اصحاب فرهنگ و مداحان اصفهان هم که همواره در بسیاری از عرصه های خیرخواهانه  و فرهنگی پیشتاز بوده اند و نمونه بارز آن را می توان در آزادی زندانیان جرایم مالی در ماه مبارک رمضان دانست، هم در این قصه عهده دار کمترین نقشی نبودند و حتی به ارسال تصاویری همانند آنچه در کمپین یادبود غواصان شهید در تهران رخ داد و هنرمندان بسیاری همگامی خود را با این موج نشان دادند، هم اقدام نکردند!.






شاید پرتکرارترین جمله مدیران در قبال شهدا همواره " شهدا شرمنده ایم" بوده اما آیا فقط شرمندگی کافیست و زمان آن نرسیده، مسئولان هم با موج خالصانه مردم در همگامی با شهدا همراه شوند و دین خود را در حق مردانی که مدیریت امروزشان را وامدار آنها هستند، ادا کنند؟!.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار