واکنش تند تاجگردون به استعفای ظریف
یکی از کسانی که به این موضوع واکنش بسیار تندی داشته است غلام رضا تاجگردون است که در گفتگویی از عدم اطمینان ظریف از حمایت دولت از وی در عرصه دیپلماسی خبر می دهد.
کد خبر: ۷۱۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 26 February 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / از شب گذشته تاکنون که موضوع استعفای ظریف به یکی از تیترهای اول و پر کاربرد در رسانه های کشور و جهان تبدیل شده است ، واکنش هایی را هم از طرف برخی سیاسیون در پی داشته است. یکی از کسانی که به این موضوع واکنش بسیار تندی داشته است غلام رضا تاجگردون است که در گفتگویی از عدم اطمینان ظریف از حمایت دولت از وی در عرصه دیپلماسی خبر می دهد.
تاجگردون با تاکید بر اینکه دولت باید خود را جمع و جور کند، گفت: ورود مقامات عالی کشور به استعفای وزیر خارجه ضروری است زیرا این استعفا تبعات اقتصادی سنگینی خواهد داشت.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: مدتی است که موضوعات مختلفی در عرصه دیپلماسی پیش آمده که حتما آقای ظریف نگران آنها بوده است، این موضوعات اعم از فشارهای داخلی، رفتارهای نامناسب با ایشان و تندروی‌های برخی از افراد است که وزیر امور خارجه را در عرصه بین‌الملل آزار داده است.
 
دولت خود را جمع و جور کند / ظریف در خط مقدم از حمایت دولت اطمینان ندارد / در صورت لزوم مقامات ارشد نظام ورود کنند

دولت باید خود را جمع و جور کند

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در مجموع دولت در شرایط کنونی باید خود را جمع و جور کند زیرا با توجه به شرایط سنگین اقتصادی که بیشترین فشارها از حوزه بین‌الملل است، دولت باید به درستی شرایط را مدیریت کند.

ظریف از حمایت دولت در خط مقدم دیپلماسی اطمینان خاطر نداشت

وی افزود: البته به آقای ظریف برای اینکه از این وضعیت نارحت باشند، حق می‌دهم زیرا دولت از سربازی که در خط مقدم با دشمن می‌‌جنگد باید حمایت بیشتری کند، آقای ظریف از این موضوع نگران است، وی زمانی که در خط مقدم قرار می‌گیرد نسبت به حمیات افراد پشت سر خود اطمینان خاطری ندارد، در طول برجام و بعد از آن هم حمایت خاصی از عرصه دیپلماسی ما صورت نگرفت.

ورود مقامات عالی کشور و حتی رهبری به استعفای ظریف در صورت نیاز

تاجگردون یادآور شد: دولت باید این استعفا را مدیریت کند، مقامات عالی کشور حتی مقام معظم رهبری اگر تشخیص دهند باید ورود کنند زیرا این اتفاق آثار اقتصادی بدی به هرماه خواهد داشت. آقای روحانی هم در این موضوعات باید نزدیکی بیشتر با وزرای خود داشته باشد تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

استعفای ظریف بیانگر عدم مشورت لحظه‌ای بین رئیس‌جمهور و وزرا است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: استعفای آقای ظریف بیانگر عدم مشورت لحظه‌ای بین رئیس‌جمهور و وزرا است که اگر ادامه یابد موجب عدم انسجام بیشتر می‌شود بنابراین امیدواریم این موضوع ختم به خیر شود هرچند آقای ظریف حق داشته این کار را با توجه به شرایط انجام دهد./
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
گنده گویی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
فقط دکتر ظریف
فریاد سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مرده خور تر از تاجگردون تو کل دوران سیاست ایران وجود نداره،فقط بلده به جسم مرده سنگ بزنه،حالا که میبینه دولت تنهاتر از همیشه هست باوجودی که میدونه استعفای ظریف ربطی به دولت نداره میخواد یجوری بچسبونش به دولت تا خودشو واسه اونوریا شیرین کنه،حالم به هم میخوره سیاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
مسخره همتون هیچی نیستید بهتر گورتون را گم کنید.البته با مردن بهتر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
خداراشکرکه رفت
پراید:50میلیون
گوشت:120هزار
دلار:15هزار
گندزدورفت
این هم اصلاحات بیاجمعش کن!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار