نماینده ولی‌فقیه در استان ؛
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خانواده‌های شهدا بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و جایگاه شهید موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
کد خبر: ۷۲۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 02 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در دیدار از خانواده شهدای شهرستان ایلام با تأکید بر اینکه این‌گونه سرکشی‌ها و دلجویی‌ها از خانواده شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل شود، اظهار داشت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران هستیم.

وی، هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی عنوان کرد و افزود: خانواده‌های شهدا میراثی گران‌بها برای انقلاب اسلامی بشمار می‌روند و موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شوند.

امام‌جمعه ایلام اظهار داشت: متانت طبع و روحیه والای پدران و مادران شهدا همیشه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شرمنده می‌کند.

کریمی تبار افزود: امروز باید آحاد جامعه اسلامی در تمام سطوح و زمینه‌ها حافظ انقلاب، دستاوردها، آرمان‌های امام راحل باشند و درراه پیروی از منویات مقام عظیم ولایت از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی بابیان اینکه اين شهدا بودند كه امنيت و آرامش براي جامعه به ارمغان آوردند اظهار داشت: رشادت‌ها، جان‌افشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره صبر، مقاومت، شجاعت و دلاوری در انقلاب اسلامی ثبت‌شده است./م

 

اخبار استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار