مدير حوزه هنري قم گفت:
مدير حوزه هنري قم ضمن تقدير از اقدام سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم در برگزاري جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي گفت: شركت‌كنندگان در جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي به توليد اثر پرداخته‌اند كه اين موضوع يكي از نقاط قوت اين جشنواره محسوب مي‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 05 August 2015
به گزارش تابناک قم، مجدالدين معلمي جشنواره‌ها را زمينه ساز توليد و ظهور محصولات جديد دانست و گفت: البته به شرطي كه فرآيند هدف‌گذاري از سوي مديران و برنامه‌ريزان جشنواره‌ها به درستي رقم بخورد.

وي با اشاره به اينكه توليد اثر و تقدير از آثار برتر بايد در جشنوراه‌ها اولويت قرار گيرد اظهار كرد: متاسفانه اين آسيب در جشنواره‌ها ديده مي‌شود كه عده‌اي با ارائه محصولات خود در جشنواره‌هاي مختلف به جشنواره بازي مي‌پردازند.

مدير حوزه هنري قم با تقدير از اقدام سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم در برگزاري جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي خاطرنشان كرد: اما برخلاف اين روند نامتعارف، شركت‌كنندگان در جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي به توليد اثر پرداخته‌اند كه اين موضوع يكي از نقاط قوت جشنواره محسوب مي‌شود.

وي با بيان اينكه محصولات ماندگاري به اين جشنواره رسيده است،‌ گفت: اين محصولات در ارتقا فرهنگ اسلامي در فضاهاي هنري و ساخت نمادها كمك زيادي مي‌كند كه اين نشان از كيفيت نسبتا خوب آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره دارد.

معلمي در پايان با اشاره به اينكه مسئولان بايد براي ترويج محصولات توليد شده در ميان عموم مردم فكر كنند تصريح كرد: هيئت‌هاي مذهبي به شدت نيازمند به نمادهاي خلاقانه و مطابق با فرهنگ اسلامي هستند كه بايد در چنين جشنواره‌هايي به اين موضوع پرداخته و اين نمادها به مردم ارائه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار