مدیر کل گمرک ایلام؛
مدیر کل گمرک ایلام گفت:با وجود این که این روزها مردم در تعطیلات عید به سر می‌برند اما صادرات کالا همچنان در مرز مهران تداوم دارد و صادرات از این مرز پنج درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 27 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛روح الله غلامی اظهار داشت: با وجود این که این روزها مردم در تعطیلات عید به سر می‌برند اما صادرات کالا همچنان در مرز مهران تداوم دارد و صادرات از این مرز پنج درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مرز بیش از دو هزار کارگر، تاجر، راننده در حال کسب روزی حلال هستند، نزدیکی این مرز با کشور عراق باعث شده تا تجار و بازرگانان ایرانی و عراقی بیشتر به این مرز توجه داشته باشند.

غلامی عنوان کرد: در مرز مهران روزانه بیش از ۴۰۰ کامیون کالا به کشور عراق صادر می‌شود، در طول سال گذشته حدود یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار از این مرز صادرات انجام شده است.

وی ادامه داد: در مرز مهران کالاهای مختلفی به کشور عراق صادر می‌شود، عمده کالای صادراتی شامل مصنوعات فلزی و پلاستیکی، تره بار، قطعات تولیدی کارخانجات است.

وی افزود: با توجه به تفاهم و تعاملی که بین مسئولان ایرانی و عراقی در خصوص صادرات است، پیش بینی می‌شود در سال جدید شاهد رونق در گمرکات هم مرز با کشور عراق باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار